• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • WhiteAngels
    Cuthalion skrev 2009-06-17 14:07:38 följande:
    Och som någon annan påpekade, det är väl klart att han säger så för att blidka dig i slutändan. Förmodligen så får ingen i deras kundservice ge ut gratis modem eller gratis tjänster bara sådär utan det beslutet måste tas av någon högre upp. Självklart hade de då kunnat hänvisa dig vidare såvida de inte har order om att låta bli det.Skönt att det löser sig för dig nu i alla fall.
    men ingen hänvsining vidare utan vi letade upp numret till kundchefen som ringde sin chef..
    Vi har fått tjänster gratis tidigare o plåster på såren i kundeservice
  • Dynamic
    honeybun skrev 2009-06-17 14:08:04 följande:
    Jag vet.. Comhem är ju inte direkt kända för att ha bra service.. Ska jag vara ärlig så vet jag ingen av mina vänner som är nöjda med comhem.. (Viskar till ts) Kanske är så att vi har någon comhem-arbetare på tråden...
    Knappast. Jag jobbar själv på en IT avdelnig på ett börsnoterat företag och har hört de mest puckade människorna ringa in och hävda att de minsann "kan DATA!!!"