• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • c0ol
    arianne03 skrev 2009-06-18 11:38:34 följande:
    Men detta är bara 1 av 20-talet gånger jag ringt, för att det är problem. jag har själv jobbat i kundtjänst på Telia, och där läste vi INTE innantill. Jag såg till att kunna mina grejer. Och, nej, scart är inte digitalt, så de har inte "rätt i sak".
    Eh jag skrev ju att det var analogt mellan tv och box, men det är fortfarande en digitalbox om den tar emot digitala signaler.
  • Tussilago09
    c0ol skrev 2009-06-18 10:24:09 följande:
    Men allvarligt, så du skulle inte tycka en person som inte kan se skillnad på en fyrkant och en cirkel som liiite korkad? du kallar ju själv dom som sitter i supporten för idioter och korkade blondiner osv, vad ger dig rätt att säga sånt, när du inte får som du vill, men personen i andra ändan har inge rätt att tycka något?
    För det första: Jag har inte kallat någon för idiot eller korkad blondin. Däremot anser jag att när jag har ringt så har de hos com hems support varit otrevliga okunniga. Det är ett faktum. Men bara för de har jag inte kallat någon för idiot eller dum blondin. Så du är helt fel ute!