• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • c0ol
    Dynamic skrev 2009-06-17 16:01:26 följande:
    Ah, datachef. Det förklarar saken, debrukar inte kunna något. Du är riktigt säker på att han är datachef? Är han chef över ettorna, eller nollorna?
    Det hette datachef på 60 talet, och ja du har så rätt för att vara IT-chef och liknande så behöver man inte kunna något om teknik eller att koda osv, man ska ju enbart leda och fördela arbete.
  • Dynamic
    c0ol skrev 2009-06-17 16:12:50 följande:
    Det hette datachef på 60 talet, och ja du har så rätt för att vara IT-chef och liknande så behöver man inte kunna något om teknik eller att koda osv, man ska ju enbart leda och fördela arbete.
    Nej precis. hahaha datachef, fasen vad vi garvar här här är datachefen chef över nollorna hävdar dom bestämt
  • c0ol
    Dynamic skrev 2009-06-17 16:14:24 följande:
    Nej precis. hahaha datachef, fasen vad vi garvar här här är datachefen chef över nollorna hävdar dom bestämt
    HAHA ja det kan ju stämma där du jobbar :)
  • WhiteAngels
    Dynamic skrev 2009-06-17 16:01:26 följande: