• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • Cuthalion
    honeybun skrev 2009-06-17 13:57:30 följande:
    Håller med ts till fullo.. De allra flesta jag pratat med på comhem är otrevliga å man får aldrig den hjälpen man vill ha.. Vi hade problem med vår tv i 4 månader (den kunde bara lägga av flera timmar om dagen, oftast på kvällen med) Jag ringde minst en gång i veckan å fick ingen hjälp, de tyckte jag skulle uppgradera boxern å såna löjliga saker.. Men tillslut visade det sig att felet låg hos dom.. 1 månads avgift drog de bort.. Men det var för att jag sa att jag inte tänker betala den.. Nä comhem är skit.. Fan för att bo i ett comhem hus.. Men som tur är så håller vi på å byter i föreningen just nu.. Så snart slipper vi..
    Löjliga saker? Ibland är det så enkelt som att man behöver starta om boxern och har man inte provat det innan man ringer till kundtjänst så är det klart att de ber en prova det för att utesluta just det felet.
  • WhiteAngels
    Cuthalion skrev 2009-06-17 13:59:48 följande: