• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • WhiteAngels
    Dynamic skrev 2009-06-17 12:52:21 följande:
    Fast att två är lika uppkäftiga finner jag tyvärr oannolikt, en int omöjligt, ock reagerar jag på att ni inte verkat så samarbetsvilliga. Det finns olika sätt att försöka framföra saker på.Sen vet jag att det finns idioter, men två i rad?
    vadå samarbetsvilliga?om det är dött vad ska vi göra lixom..vi måste ha internet o tele var dag!!
  • Dynamic
    WhiteAngels skrev 2009-06-17 12:59:01 följande:
    vadå samarbetsvilliga?om det är dött vad ska vi göra lixom..vi måste ha internet o tele var dag!!
    Och om ni gått igenom alla frågor och deras tappra försök att uppgradera den så hade ni alla tillslut snabbare kommit fram till rätt sak.
  • Dynamic
    WhiteAngels skrev 2009-06-17 12:57:34 följande:
    det är det den har gjort..brännt inuuti
    Och varför i hela hela hela friden skulle de då skicka ett nytt modem?{#lang_emotions_undecided}
  • WhiteAngels
    Dynamic skrev 2009-06-17 13:04:35 följande:
    Och om ni gått igenom alla frågor och deras tappra försök att uppgradera den så hade ni alla tillslut snabbare kommit fram till rätt sak.