• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • Dynamic
    WhiteAngels skrev 2009-06-18 08:11:33 följande:
    så tjänar vi våra extrapengar genom att han lagar och servar datorer på fritiden.
    En datachef som behöver extrapengar?{#lang_emotions_dreamer} 

Jo jag skruvar ofta i datorer med, och mobiltelefoner, fast inte för pengarna, för att det är kul och för att jag är grymt duktig.

Dessutom har jag social kompetens och är ödmjuk inför att andra har rutiner de måste följa, och som extra tilltugg vet jag att många som anser sig kunan allt som ringer in, oftat inte kan allt.

Du ger mig dagens garv, idag igen. IT hälsar och tackar för underhållningen!
  • WhiteAngels
    Dynamic skrev 2009-06-18 08:26:29 följande:
    En datachef som behöver extrapengar? Jo jag skruvar ofta i datorer med, och mobiltelefoner, fast inte för pengarna, för att det är kul och för att jag är grymt duktig. Dessutom har jag social kompetens och är ödmjuk inför att andra har rutiner de måste följa, och som extra tilltugg vet jag att många som anser sig kunan allt som ringer in, oftat inte kan allt.Du ger mig dagens garv, idag igen. IT hälsar och tackar för underhållningen!