• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • Dynamic
    WhiteAngels skrev 2009-06-18 09:00:41 följande:
    eh va ...bättra svenskan lite bättre ...
    Dito, fast min mening var språkligt korrkt, det var inte din.
  • Dynamic
    Tussilago09 skrev 2009-06-18 09:05:06 följande:
    Nu är du ju bara dryg! När man läser vad du skriver är det inte så svårt att förstå varför folk tycker kundservice ofta är otrevliga och ger dålig service...
    Dryg? När jag berättar om ett riktigt case? Detta var inte ovanligt alls att det ringde in folk som hade noll koll kokosboll. Men de visste allt.
  • c0ol
    Tussilago09 skrev 2009-06-18 08:53:43 följande:
    Så var inte fallet! Jag tog det vidare, skrev brev och pratade med övre distanser flera ggr men då hittade de inte inspelningen. Lägligt, eller hur? Som sagt, har jobbat inom servicebranchen i många år (butik) och vet hur det är att få massa skit för något man inte kan rå för, därför har jag alltid en trevlig ton när jag ringer kundservice etc. Sen är com hem tyvärr ofta inkompetenta och då har man rätt att reagera som kund!
    Gjorde du en polisanmälan då eller?
  • c0ol
    WhiteAngels skrev 2009-06-18 08:53:58 följande: