• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • Dynamic
    c0ol skrev 2009-06-18 09:18:53 följande:
    Det är knappast dålig service om man ägnar 35 minuter att förklara en sådan sak.
    Kan berätta att både han och jag skrattade gott åt detta efteråt, shit vad han skämdes, men han erkände att han hade fel, och insåg det komiska han med jag blev hans favorit sen, han ringde bara till mig
  • Tussilago09
    Dynamic skrev 2009-06-18 09:21:49 följande:
    det tror du va?Alltså, ni vill   ju få det att låta som att det bara är experter som ringer in, så är inte fallet. Kom ner på jorden lite, och garva åt det roliga i att inte kunna skilja på en fyrkant och en cirkel.
    Och ni vill få det att låta som om all support är bra! Kom ner på jorden lite och inse att så är självklart inte falllet!
  • dirpower
    Tussilago09 skrev 2009-06-18 09:22:25 följande:
    Nej, men det är dålig service när det hörs att support tycker man är korkad för att man inte förstår, DÅ är det dålig service!
    Det är väl dåligt bemötande? Servicen kan fortfarande vara utmärkt.
  • Tussilago09
    c0ol skrev 2009-06-18 09:16:33 följande:
    Att inte polisanmäla när någon hotar med fängelse är väll rätt dumt