• WhiteAngels

Com hem kundeservice är idioter

I går morse när jag skulle sätta mig vid internet är det totaldött och hela modemet med.Trots att jag kollat om alla sladdar satt i funkar inte en endaste lampa.
    Bad min man som ringde mig på mobilen att han skulle ringa dom.Han ringde upp men idioten i luren fattade inte vad min man förklarade hade hänt utan han gjorde en uppgradering av vårt modem ist...Han blev irriterad och la på.
    Ringde i dag igen men ännu en jävla idiot som inte heller fattade att han skulle skicka ett nytt modem...
    Kan man gå längre med detta?Nån som har nr eller mail till drift service chef?Har provat att googla men hittar inte
    Sitter utan internet och hemtele och vi är beroende av båda eftersom jag pluggar på distans

• Svar på tråden Com hem kundeservice är idioter
  • Cynric

Ni har skert mötts med dåligt support osv, men allt är inte svart/vitt.

Dom har väll sina regler att flja och olika saker dom måste testa innan dom får skicka ny utrustning till folk. Annars så ringer det säkert många och drar en rövare bara för att få lite nyare frächare utrustning.

Tycker ni ska tänka på att dom på kundservice på alla ställen(inte bara com hem) inte gör sina egna regler utan följer det dom tillsagd att göra..

• WhiteAngels
    Cynric skrev 2009-06-17 12:33:21 följande:
    Ni har skert mötts med dåligt support osv, men allt är inte svart/vitt.Dom har väll sina regler att flja och olika saker dom måste testa innan dom får skicka ny utrustning till folk. Annars så ringer det säkert många och drar en rövare bara för att få lite nyare frächare utrustning.Tycker ni ska tänka på att dom på kundservice på alla ställen(inte bara com hem) inte gör sina egna regler utan följer det dom tillsagd att göra..
    Man är man snäsig och uppkäftig och vägrar fatta vad kunden menar då kan man inte gå efter regler sov..till och med högsta hänset anser att dessa 2 människor gjort fel..Han bad tusen gg rom ursäkt det var katsatrof
  • Cynric