• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:30:28 följande:

älskar denna video.. Han är så rapp i munnen, och ser ut som WOW, slurk.. Och dessutom passar han i de där kläderna :P
    Btw, han passar i håret oxå. Eftersom då får man se hans ansikte, då kan han inte dölja det :P
  • Brooke

Det som kännetecknar Michael är hans Juckningar, tar på ett privat ställe, när han sjunger så brukar han "stöna" om ni förstår va jag menar. lixom typ ah, oh, jaa. hmm vet inte hur jag ska berätta det :/

• Mamma och Mor
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:30:28 följande:

" target="_blank">

Ohh älskar denna video.. Han är så rapp i munnen, och ser ut som WOW, slurk.. Och dessutom passar han i de där kläderna :P
    Det är en av de snyggare utseendena på Michael Jackson genom hans karriär tycker jag. Han verkar vara helt blekt i denna video och ser ut trivas med det. Förstår honom, att ha vitiligo är allt annat än kul och att se folks blickar när de ser de vita fläckarna får en att känna sig som ett freak fastän man verkligen inte kan göra något åt det (förutom bleka/sminka över).
    Inser alltmer vilken otrolig begåvning som inte längre finns....
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Brooke
    Mamma och Mor skrev 2009-07-04 20:42:05 följande:
    Det är en av de snyggare utseendena på Michael Jackson genom hans karriär tycker jag. Han verkar vara helt blekt i denna video och ser ut trivas med det. Förstår honom, att ha vitiligo är allt annat än kul och att se folks blickar när de ser de vita fläckarna får en att känna sig som ett freak fastän man verkligen inte kan göra något åt det (förutom bleka/sminka över).Inser alltmer vilken otrolig begåvning som inte längre finns....
    Mm han va så HET då :P Haha, nu kommer folk tycka jag är dum i huvudet eller nått :P Men jag tkr faktiskt han va väldigt snygg för sin ålder och hur han såg ut. Han hade ett unikt utseende. Jag gillar detta utseende oxå :

Black or White på 4:28 min

Black or white på 11:00 min.. Vilken är bäst?
    Men suck, vad dålig den där på 11 min va :/
  • Bevabus

det där lät lite porrigt, haha

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:35:43 följande:

Det som kännetecknar Michael är hans Juckningar, tar på ett privat ställe, när han sjunger så brukar han "stöna" om ni förstår va jag menar. lixom typ ah, oh, jaa. hmm vet inte hur jag ska berätta det :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 20:53:26 följande:
    det där lät lite porrigt, haha Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:35:43 följande:
    haha ja men hur sjutton ska man annars berätta?
    Vet du va jag menar när jag säger hans "stön" vid endel meningar i texterna?
    Han ger ifrån sig ett ljud som INTE ska finnas med i låten.. Han lägger säkert till dem helt utan att han ens reagerar på det??
  • Bevabus

Jag förstår vad du menar och ja, det var ett av alla hans kännetecken

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:55:41 följande:

haha ja men hur sjutton ska man annars berätta? Vet du va jag menar när jag säger hans "stön" vid endel meningar i texterna?Han ger ifrån sig ett ljud som INTE ska finnas med i låten.. Han lägger säkert till dem helt utan att han ens reagerar på det??
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:35:43 följande:
    dooooh! Det vet väl alla redan..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Lite OT men Sandra, kan du skicka en länk med din blogg till mig? (jag är typ besatt av att läsa andras bloggar )

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson