• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 20:59:52 följande:
    Lite OT men Sandra, kan du skicka en länk med din blogg till mig? (jag är typ besatt av att läsa andras bloggar )
    Wow, varför då?? Ska jag skicka både Kändisbloggen och min egna??
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 20:56:48 följande:
    dooooh! Det vet väl alla redan..
    Jo jag vet.. haha.. Men det där med att han sjunger ibland egna ord i låten "de kommer upp ibland"
  • Bevabus

har du två? oj, ja skicka båda då
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:01:43 följande:

Wow, varför då?? Ska jag skicka både Kändisbloggen och min egna??
  • Brooke

sandra-omsandrasliv.blogspot.com/ - Min egna blogg där jag skriver mycket om mitt egna liv(Just nu mycket om Michael Jackson :-O)
    sandraskandisblogg.blogspot.com/ - namnet talar för sig själv ju :-P asg..
    Kändisbloggen, är en blogg där jag skriver om kändisar jag tkr förtjänar en plats i min kändisblogg, eller om det kommer några rykten som inte stämmer eller om jag tkr om dem .. :-P asg

• Bevabus

tackar
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:05:03 följande:

sandra-omsandrasliv.blogspot.com/ - Min egna blogg där jag skriver mycket om mitt egna liv(Just nu mycket om Michael Jackson :-O)sandraskandisblogg.blogspot.com/ - namnet talar för sig själv ju :-P asg.. Kändisbloggen, är en blogg där jag skriver om kändisar jag tkr förtjänar en plats i min kändisblogg, eller om det kommer några rykten som inte stämmer eller om jag tkr om dem .. :-P asg
  • LitenKyckling

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:25:19 följande:

Och vart har du läst det där? Och VAD är det som inte stämmer?? :/
    i din kändisblogg längst ner. Att där skriver du att du inte sörjer , att han inte var din idol mm..Men hör verkar du besatt av honom
  • LitenKyckling

Och vart har du läst det där? Och VAD är det som inte stämmer?? :/
    i din kändisblogg längst ner. Att där skriver du att du inte sörjer , att han inte var din idol mm..Men hör verkar du besatt av honom
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:05:33 följande:
    tackar Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:05:03 följande:
    vsg :P Är dem intressanta eller?? Eftersom du vill läsa? Jag har en idé till dig.. Varför inte lägga in dem på favoriter?? :P
  • Liljekonvaljer
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 21:06:22 följande:
    finner det också märkligt.
    Inte direkt min idol står det...
  • KikiBoo

Ja de verkar som du blev VÄRSTA superidolen när han dog..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson