• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

haha, ska läsa dom först och se ifall de är bra
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:06:36 följande:

vsg :P Är dem intressanta eller?? Eftersom du vill läsa? Jag har en idé till dig.. Varför inte lägga in dem på favoriter?? :P
  • Bevabus

I agree. Men samtidigt om man läser hennes blogg i senare inlägg så står det faktiskt att hon fortfarande tänker på att hon inte var hans största idol förut, men att han var ju ändå kungen av pop.
    Fast jag förstår inte varför hon plötsligt beställer varenda sak om MJ som existerar heller...

Liljekonvaljer skrev 2009-07-04 21:10:16 följande:
    finner det också märkligt.Inte direkt min idol står det...
    BooBoo skrev 2009-07-04 21:10:31 följande:
    Ja de verkar som du blev VÄRSTA superidolen när han dog..
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 21:06:22 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:25:19 följande:
    i din kändisblogg längst ner. Att där skriver du att du inte sörjer , att han inte var din idol mm..Men hör verkar du besatt av honom
  • Brooke
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 21:06:11 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:25:19 följande:
    i din kändisblogg längst ner. Att där skriver du att du inte sörjer , att han inte var din idol mm..Men hör verkar du besatt av honom
    Joo men det skrev jag INNAN jag började läsa om honom, och titta på YOUTUBE på riktigt. Nu är det som du säger jag är helt besatt av den unika personen Michael Jackson. Den legedariska The king of pop. Jag har alltid gillat det han gör och så. Ibland har jag väl funderat på varför han är så annorlunda men det är ju inga tvivel om att han missade sin barndom som han är ett barn i en vuxen kropp. Han har sitt barnasinne kvar. HADE.. Och just nu sörjer jag, och har köpt fyra skivor, plus en bok sen har jag skivor på G hem oxå :P
  • LitenKyckling

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:12:52 följande:

Joo men det skrev jag INNAN jag började läsa om honom, och titta på YOUTUBE på riktigt. Nu är det som du säger jag är helt besatt av den unika personen Michael Jackson. Den legedariska The king of pop. Jag har alltid gillat det han gör och så. Ibland har jag väl funderat på varför han är så annorlunda men det är ju inga tvivel om att han missade sin barndom som han är ett barn i en vuxen kropp. Han har sitt barnasinne kvar. HADE.. Och just nu sörjer jag, och har köpt fyra skivor, plus en bok sen har jag skivor på G hem oxå :P
    Okej..
  • Bevabus

Ja det är väl oftast så att det krävs stora nyheter för att man ska bli intresserad av folk. Det är helt sant. Men sen känns det väl som att man inte ska behöva gå till överdrift heller..
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:12:52 följande:

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:12:13 följande:
    I agree. Men samtidigt om man läser hennes blogg i senare inlägg så står det faktiskt att hon fortfarande tänker på att hon inte var hans största idol förut, men att han var ju ändå kungen av pop.Fast jag förstår inte varför hon plötsligt beställer varenda sak om MJ som existerar heller...
    Hallå jag ÄR Här, skriv inte så som om jag inte vore här. Jag tkr hans musik är bra.. Sluta att hacka på mig, jag tycker han gjorde bra musik. Har alltid tyckt han var en bra artist och en unik person. Visst kanske jag inte var det allra största fanet när han va vid liv. Jag anser att hans musik är bra och är värd att köpa oavsätt pris, och oavsätt NÄR man köper hans musik. Jag har under en större del av mitt tonåriga liv har jag gillat honom, gått in på Youtube och lyssnat på endel låtar. Ni får tro vad helskotta ni vill, men han är BRA.. Vad äre för fel med att ändra sig?
    Sluta snacka som om jag inte kan se de meddelande ni skriver. Tycker det är dålig stil..
    Jag gillar Michael Jackson's musik och han själv. Han är en UNIK person.. Skärp till er vah..
  • LitenKyckling

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:17:14 följande:

Hallå jag ÄR Här, skriv inte så som om jag inte vore här. Jag tkr hans musik är bra.. Sluta att hacka på mig, jag tycker han gjorde bra musik. Har alltid tyckt han var en bra artist och en unik person. Visst kanske jag inte var det allra största fanet när han va vid liv. Jag anser att hans musik är bra och är värd att köpa oavsätt pris, och oavsätt NÄR man köper hans musik. Jag har under en större del av mitt tonåriga liv har jag gillat honom, gått in på Youtube och lyssnat på endel låtar. Ni får tro vad helskotta ni vill, men han är BRA.. Vad äre för fel med att ändra sig? Sluta snacka som om jag inte kan se de meddelande ni skriver. Tycker det är dålig stil.. Jag gillar Michael Jackson's musik och han själv. Han är en UNIK person.. Skärp till er vah..
    Jag har inte hackat, jag frågade bara.
  • LitenKyckling

och om du läser alla dina inlägg så förstår du kanske vad folk menar

• Liljekonvaljer

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:05:03 följande:

Jag kan inte direkt säga att jag sörjer, visst det är synd att han är död, han är en riktigt bra sångare. Men han var inte min idol. Och dessutom har han gjort mkt crazy stuff
    Dina egna ord.
    Men nu sitter du och försvarar allt crazy stuff...som att allt vore heeelt normalt.
    BLUFF.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:15:40 följande:
    Ja det är väl oftast så att det krävs stora nyheter för att man ska bli intresserad av folk. Det är helt sant. Men sen känns det väl som att man inte ska behöva gå till överdrift heller..Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:12:52 följande:
    Jag har inte gått till överdrift. ISf är det BARA du och några andra som tkr det. Ingen kan säga att Michael Jackson INTE var stor. Han hade tusentals/Hundratals fans över hela världen. Lägg det bakom er, vad spelar det för roll? suck...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson