• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Kibell
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:07:15 följande:
    Jag kommer att banda på min data-tv så jag skulle kunna skicka det till dig på msn sedan, hoppas bara att filen inte blir för stor så det tar evigheter. Har aldrig prövat att skicka ett tv-klipp men vi kan ju försöka!
    Ja tack.
    Det känns tråkigt att missa lalt på tisdag
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Trailer T
    Kibell skrev 2009-07-04 22:07:11 följande:
    En gång i tiden köpte jag Thrilller som LP och den ligger ospelad i källaren. Köpte den faktiskt för att inte spela då jag hade spelat in det på kasett från min kompis Tänkte att den kanske blir värdefull ospelad någon gång. Den kommer jag vårda ömt nu
    Har Thriller,Of The Wall,Bad på LP,dom är alla ospelade jag samlar på LP och köper eller köpte oftast dubletter av skivor jag verkligen ville ha.
    Köpte upp alla på Cd i början på 90-talet
  • Bevabus

Hahaha visst känner man sig dum när man tror att man sjunger helt rätt och så är det egentligen bara blaj? jag förstod inte heller poängen med låten i början, trodde bara han sjöng om en tjej som han gillade men som hans mamma i tyckte han skulle träffa för hon var för ung sen fattade jag att det var en unge inblandad också..jag älskar när han sjunger "oh no...." hihi

Eisa skrev 2009-07-04 22:07:23 följande:
    Äntligen har jag fattat hur texten till Billie Jean går: But the kid is not my son. Eller hur? Jag har sjungit fel i snart 20 år. Fan.Jag har plöjt tidningar och youtube på MJ den senaste veckan. Är så fascinerad av honom.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:07:15 följande:
    Jag kommer att banda på min data-tv så jag skulle kunna skicka det till dig på msn sedan, hoppas bara att filen inte blir för stor så det tar evigheter. Har aldrig prövat att skicka ett tv-klipp men vi kan ju försöka!
    Kan jag oxo få{#lang_emotions_dreamer}
    alexma skrev 2009-07-04 22:03:58 följande:
    Ja. 92 var jag 16 år ochg var på stadion och såg honom live. Jag har inte sett något som kan mäta sig med den showen. På tisdag sitter jag bänkad, men samtidigt syter jag för det då jag vet att det kommer bli svårt att hålla tårarna tillbaka. Jag upptäckte MJ i 11-årsåldern och har lyssnat på honom sedan dess, kan de flesta av hans texter fram och baklänges...
    Jag var 6 närjag upptäckte han. 20 år sen nu. Kommer ALLTID vara ett stort fan.
    Kan alla låtar. Prickar in iiiih och oooh än idag
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Va häftigt det måste vara att få ha sett honom som ung, under hans storhetstid *avis*

guild skrev 2009-07-04 22:08:05 följande:
    ..jag har varit med hela hans väg..sedan han blev känd på 60-talet. Min dotter, som är 26 snart, är i LA nu och lägger en blomma på hans stjärna. De ska vara där till onsdag, så kanske de hinner med att se begravningen..hon är ett stort fan sedan hön kunde gå, och hans musik ekade jämt hemma, ända till dags dato.Hon grät när han dog. Hon var med då han blev anklagad med, och svek aldrig då heller. Vet inte en enda låt med honom som är dålig...älskar all hans musik, ända sedan han var liten. Såg då showerna på TV, han var med på då, när han blev känd.
  • guild
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:05:26 följande:
    Är det nån mer än mig som ser Michael som två olika personer på ett vis? Jag menar, Michael som var barnstjärnan, artisten, pappan osv. Han med alla de olika frisyrerna men som alltid var lika framgångsrik.Sen den "sista Michael" som man fick se var smal som ett skelett, väldigt svag och sedan plötsligt död =/Han var inte riktigt sig själv där i slutet. Allt började där vid den andra rättegången, utan att tveka, det var där han blev mera ledsen och nästan gav upp...Han ville så gärna vara superstjärnan igen och inte ha en massa skulder och påhopp. Jag är inte troende men nu HOPPAS jag verkligen att det finns ett liv efter döden så att han på något sätt kan få se all kärlek som plötsligt kommer från alla håll o kanter. Personer som kanske gillade honom men som inte tog sig energin låta honom veta det har trätt fram. Jag önskar så innerligt att han fick se det...Jag är själv en av dem som aldrig riktigt fick chansen att visa honom min kärlek, det tar ju tid att bygga upp en beundran för någon och sen var det försent för att visa vad man kände
    håller med i det du skriver. Tyckte så jäkla synd om honom när rättegångarna var. tror det tog knäcken på honom.  Sån tur va, fans det fans utanför, som kunde ge honom lite. Han var så pressad av skulder och alla som krävde honom på pengar.
    Då hade alla glömt den vad han gett världen.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

Jag håller med, hans var grymt snygg! Åh det där leendet...det var mest nu de sista åren som jag inte kunde tycka att han var snygg...

Eisa skrev 2009-07-04 22:09:09 följande:
    Tycker det är märkligt att det är så tyst om hans utseende (innan de värsta operationerna). Att alla pratar om hans musik när han var SKITSNYGG. Han var ju sjukt vacker. Skulle typ kunna försörja sig som fotomodell om han ej blev artist. Bara jag som tycker att hans utseende nästan är mer storartat än musiken, även om musiken är fantastisk?
  • Bevabus

inboxa mig med din msn så addar jag dig

Kibell skrev 2009-07-04 22:10:14 följande:
    Ja tack.Det känns tråkigt att missa lalt på tisdag
  • Bevabus

absolut inboxa mig med din msn du också

BooBoo skrev 2009-07-04 22:12:23 följande:
    [citat]
    Kan jag oxo få
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson