Bevabus skrev 2009-07-04 22:05:26 följande:
Är det nån mer än mig som ser Michael som två olika personer på ett vis? Jag menar, Michael som var barnstjärnan, artisten, pappan osv. Han med alla de olika frisyrerna men som alltid var lika framgångsrik.Sen den "sista Michael" som man fick se var smal som ett skelett, väldigt svag och sedan plötsligt död =/Han var inte riktigt sig själv där i slutet. Allt började där vid den andra rättegången, utan att tveka, det var där han blev mera ledsen och nästan gav upp...Han ville så gärna vara superstjärnan igen och inte ha en massa skulder och påhopp. Jag är inte troende men nu HOPPAS jag verkligen att det finns ett liv efter döden så att han på något sätt kan få se all kärlek som plötsligt kommer från alla håll o kanter. Personer som kanske gillade honom men som inte tog sig energin låta honom veta det har trätt fram. Jag önskar så innerligt att han fick se det...Jag är själv en av dem som aldrig riktigt fick chansen att visa honom min kärlek, det tar ju tid att bygga upp en beundran för någon och sen var det försent för att visa vad man kände
håller med i det du skriver. Tyckte så jäkla synd om honom när rättegångarna var. tror det tog knäcken på honom. Sån tur va, fans det fans utanför, som kunde ge honom lite. Han var så pressad av skulder och alla som krävde honom på pengar.
Då hade alla glömt den vad han gett världen.