• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Trailer T skrev 2009-07-04 22:00:25 följande:
    En låt jag har bra minnen till är denna men tyvärr var det inte Michael som sjöng den då utan Mariha Carey men här är den med The King Of Pop..
    " target="_blank">

Michael Jackson var vår tids Elvis...Det roliga nu är att jag igen har börjat bekanta mig med hans musik.Det var ju ett tags sedan man lyssnade. Den bästa låtn Ever är Billie Jean..Har lagt in alla hans skivor på min ipod för att lyssna medans jag reser..Man märker överallt hyllningar,en del besarra.. En del verkar bortkomna,vilsna som om Jacksons död tagit all deras vilja.Men det lägger sig ssnart och alla hittar nya saker att bry sig om för en kort stund.. Vila i Frid Mkichael och tack för all god underhållning..

fast du kankse redan sett denna..?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • alexma

Gå in på youtube och lyssna på "come together".
    Han gör den så bra!

• Brooke
    alexma skrev 2009-07-04 22:00:22 följande:
    JAg kan tänka mig att en mediabevakning kan framkalla en del känslor hos en del... men det är lite jobbigt att läsa om här inne.
    Håller fullkomligt med, många dras till artiklarna mer än andra. Jag är en person som drars till saker som hänt som jag tkr ska läsas. michael är inte den första.
  • Kibell

En gång i tiden köpte jag Thrilller som LP och den ligger ospelad i källaren. Köpte den faktiskt för att inte spela då jag hade spelat in det på kasett från min kompis Tänkte att den kanske blir värdefull ospelad någon gång. Den kommer jag vårda ömt nu

♥Älskar min Isabelle♥
  • Bevabus

Jag kommer att banda på min data-tv så jag skulle kunna skicka det till dig på msn sedan, hoppas bara att filen inte blir för stor så det tar evigheter. Har aldrig prövat att skicka ett tv-klipp men vi kan ju försöka!

Kibell skrev 2009-07-04 22:01:55 följande:
    Ingen som har lust att banda åt mig?Var på Stadion och såg han -93, tror jag det var. Grymt bra!
  • Eisa

Äntligen har jag fattat hur texten till Billie Jean går: But the kid is not my son. Eller hur? Jag har sjungit fel i snart 20 år. Fan.

Jag har plöjt tidningar och youtube på MJ den senaste veckan. Är så fascinerad av honom.

• Trailer T
    BooBoo skrev 2009-07-04 22:05:43 följande:

fast du kankse redan sett denna..?
    Den är grym
  • guild

..jag har varit med hela hans väg..sedan han blev känd på 60-talet.

Min dotter, som är 26 snart, är i LA nu och lägger en blomma på hans stjärna. De ska vara där till onsdag, så kanske de hinner med att se begravningen..hon är ett stort fan sedan hön kunde gå, och hans musik ekade jämt hemma, ända till dags dato.Hon grät när han dog. Hon var med då han blev anklagad med, och svek aldrig då heller.
    Vet inte en enda låt med honom som är dålig...älskar all hans musik, ända sedan han var liten. Såg då showerna på TV, han var med på då, när han blev känd.

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • KikiBoo
    alexma skrev 2009-07-04 22:05:53 följande:
    Gå in på youtube och lyssna på "come together". Han gör den så bra!
    I love that song.
    Kibell skrev 2009-07-04 22:07:11 följande:
    En gång i tiden köpte jag Thrilller som LP och den ligger ospelad i källaren. Köpte den faktiskt för att inte spela då jag hade spelat in det på kasett från min kompis Tänkte att den kanske blir värdefull ospelad någon gång. Den kommer jag vårda ömt nu
    Mitt Bad kassetteband vårdar jag ömt.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Eisa

Tycker det är märkligt att det är så tyst om hans utseende (innan de värsta operationerna). Att alla pratar om hans musik när han var SKITSNYGG. Han var ju sjukt vacker. Skulle typ kunna försörja sig som fotomodell om han ej blev artist. Bara jag som tycker att hans utseende nästan är mer storartat än musiken, även om musiken är fantastisk?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson