• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:44:13 följande:
    Jo tjena, jag är född 1990 och är 18 år och har ändå varit ett fan längre än dig. Jag "upptäckte" Michael runt 2003 någon gång när det gick flera dokumentärer om honom. Trots att jag har varit ett fan ett tag nu så har jag ändå inte beställt allt han nånsin har gjort..Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:41:53 följande:
    Men herregud! HUR MÅNGA J*VLA GÅNGER Ska jag behöva säga att jag tkr hans musik äR BRA?! Jag skiter i om alla har varit längre fan än vad jag själv har varit. JAG SKITER i om folk inte har alla skivor med honom. Om man tkr att folk är bra köper man deras skivor, eller så låter man bli. Men jag har inte haft nån vidare ekonomi på senare tidier, det är först NU som jag kan köpa hans skivor. Det är av mina SKATTEPENGAR jag köper hans skivor. Hur svårt ska de va och förstå att jag gillar hans musik? Det handlar inte ett j*vla skit om att han har dött. Jag har under en LÄNGRE tid velat ha michaels musik och boken som han har skrivit. Jag har under MÅNGA år kollat och läst om honom, då han hängde ut Prince Michael || i berlin från balkongen höll jag på att smälla av, och när va detta? 2003 eller 2005? RIGHT?
    Under hela tiden jag har varit tonåring har jag börjat lyssna på Michael Jackson men det är förns NU jag kan köpa hans skivor. Ni får tro vad fasiken ni vill, men så är det. För att kunna få saker KRÄVS det att ha pengar till det oxå. Och det är förrens NU jag kan köpa hans musik... PUNKT SLUT!
  • Liljekonvaljer

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:44:47 följande:

Jo jag läste det. Men jag har inte gått till överdrift. Ingen av er känner mig för fem öre så ni sitter och bedömmer mig genom mitt skrivande, visst kan jag va lite suddig med mina beskrivningar och meningar, men det har jag en anledning till.
    Men vi vet din första reaktion efter hans död
    och vi vet också att du agerar helt besatt i denna tråd.

Det stämmer likom inte.
    Klart man vill ifrågasätta.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:46:25 följande:
    Ingen har dömt dig, det är du som blir hysterisk och får för dig det. Chilla. Vi bara frågar dig något och när vi tycker ditt svar är luddigt så ifrågasätter vi det såklart.Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:44:47 följande:
    Nä men jag har faktiskt en orsak till att jag inte kan uttrycka mig som andra kan.. Fråga om du vill veta. Va tyst om du inte vill veta.. Nu lämnar vi detta. Tänker inte diskutera detta nå mer. Ni har verkligen sårat mig..
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 21:45:36 följande:
    Sandra, syftade på dina inlägg här som låter ganska så besatta faktiskt. Men vi lämnar detta nu tycker jag
    Soo what? Han är en bra artist och jag har följt honom hela tiden nu. Och det tänker jag fortsätta med, både köpa hans musik, OCH följa honom på aftonbladet TILLS han har fått sin sista vilan..
  • Bevabus

Men det du har sagt för talar för annat, det är därför vi har frågat dig om det. Som sagt, sluta skrik åt oss, finns ingen anledning för det. Du pratar som att du är påhoppad.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:50:03 följande:

Men herregud! HUR MÅNGA J*VLA GÅNGER Ska jag behöva säga att jag tkr hans musik äR BRA?! Jag skiter i om alla har varit längre fan än vad jag själv har varit. JAG SKITER i om folk inte har alla skivor med honom. Om man tkr att folk är bra köper man deras skivor, eller så låter man bli. Men jag har inte haft nån vidare ekonomi på senare tidier, det är först NU som jag kan köpa hans skivor. Det är av mina SKATTEPENGAR jag köper hans skivor. Hur svårt ska de va och förstå att jag gillar hans musik? Det handlar inte ett j*vla skit om att han har dött. Jag har under en LÄNGRE tid velat ha michaels musik och boken som han har skrivit. Jag har under MÅNGA år kollat och läst om honom, då han hängde ut Prince Michael || i berlin från balkongen höll jag på att smälla av, och när va detta? 2003 eller 2005? RIGHT? Under hela tiden jag har varit tonåring har jag börjat lyssna på Michael Jackson men det är förns NU jag kan köpa hans skivor. Ni får tro vad fasiken ni vill, men så är det. För att kunna få saker KRÄVS det att ha pengar till det oxå. Och det är förrens NU jag kan köpa hans musik... PUNKT SLUT!
  • Brooke
    Liljekonvaljer skrev 2009-07-04 21:51:34 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:44:47 följande:
    Men vi vet din första reaktion efter hans dödoch vi vet också att du agerar helt besatt i denna tråd.Det stämmer likom inte.Klart man vill ifrågasätta.
    Men lämna detta nu! Herregud.. Lägg av..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:52:44 följande:
    Men det du har sagt för talar för annat, det är därför vi har frågat dig om det. Som sagt, sluta skrik åt oss, finns ingen anledning för det. Du pratar som att du är påhoppad. Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:50:03 följande:
    SNälla lämna.. Orkar inte ens argumentera mot er.. Man kan ändra sig, man kan bli besatt när man läser om allt som står i media.. Och visst i början blev jag inte ett dugg ledsen, men nu är jag det. Acceptera det, man kan ändra sig snabbt..
    Du har säkert ändra dig för saker och sen har folk ifrågasatt det.. Likadant. Nu lämnar vi det.
  • Bevabus

Åh idag satt jag på youtube och kollade på Dianas begravning, grät till viss del för hennes skull men mest för Michaels. Kommer bli väldigt underligt att se hans kista :S som att det är det största beviset på att han är död..
    Inte för att jag tror att han lever. Men ändå. Man trodde på något sätt att den här dagen aldrig skulle komma...

• alexma

Det är ju inte en sån här diskussion man önskar här inne...
    Kom igen, någon som har något härligt minne?

På tisdag sänder de Dangerous. Jag såg den i Stockholm 1992.
    Ärligt talat måste ni se den, jag får fortfarande ilningar i kroppen. Det är ett härligt minne.
    Han var en sann stjärna.

• alexma
    Bevabus skrev 2009-07-04 21:55:33 följande:
    Åh idag satt jag på youtube och kollade på Dianas begravning, grät till viss del för hennes skull men mest för Michaels. Kommer bli väldigt underligt att se hans kista :S som att det är det största beviset på att han är död..Inte för att jag tror att han lever. Men ändå. Man trodde på något sätt att den här dagen aldrig skulle komma...
    Jag kan inte heller fatta att han är borta...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson