Bevabus skrev 2009-07-04 21:44:13 följande:
Jo tjena, jag är född 1990 och är 18 år och har ändå varit ett fan längre än dig. Jag "upptäckte" Michael runt 2003 någon gång när det gick flera dokumentärer om honom. Trots att jag har varit ett fan ett tag nu så har jag ändå inte beställt allt han nånsin har gjort..Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:41:53 följande:
Men herregud! HUR MÅNGA J*VLA GÅNGER Ska jag behöva säga att jag tkr hans musik äR BRA?! Jag skiter i om alla har varit längre fan än vad jag själv har varit. JAG SKITER i om folk inte har alla skivor med honom. Om man tkr att folk är bra köper man deras skivor, eller så låter man bli. Men jag har inte haft nån vidare ekonomi på senare tidier, det är först NU som jag kan köpa hans skivor. Det är av mina SKATTEPENGAR jag köper hans skivor. Hur svårt ska de va och förstå att jag gillar hans musik? Det handlar inte ett j*vla skit om att han har dött. Jag har under en LÄNGRE tid velat ha michaels musik och boken som han har skrivit. Jag har under MÅNGA år kollat och läst om honom, då han hängde ut Prince Michael || i berlin från balkongen höll jag på att smälla av, och när va detta? 2003 eller 2005? RIGHT?
Under hela tiden jag har varit tonåring har jag börjat lyssna på Michael Jackson men det är förns NU jag kan köpa hans skivor. Ni får tro vad fasiken ni vill, men så är det. För att kunna få saker KRÄVS det att ha pengar till det oxå. Och det är förrens NU jag kan köpa hans musik... PUNKT SLUT!