• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Men vart är allt fölk? Ska denna tråd dö ut eller vad är det frågan om ? Vi kan omöjjligt ha lansat allt snack..

• Rååsa Smurfen

jag är här håller på och läser boken michael darkest hour  köpte den för 180 kr har sett den kostar ända upp till över 1000 kr

• Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:15:15 följande:

jag är här håller på och läser boken michael darkest hour  köpte den för 180 kr har sett den kostar ända upp till över 1000 kr
    Vad heter den??
    Och vart köpte du den? :O
  • Rååsa Smurfen

såg ang filmen jag sa att miachael spelas av någonannan att det var filmen man in the mirror som jag blandade ihop med moonwalker

• Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:17:26 följande:

såg ang filmen jag sa att miachael spelas av någonannan att det var filmen man in the mirror som jag blandade ihop med moonwalker
    Ja där spelar Flex Alexander, Michael Jackson, Men tycker inte han va så fruktansvärt bra som att spela Michael när han dansade :/
  • savannahsss

Hittade denna tråd nu. Läser allt jag kan om MJ varje dag. Har fått en smärre depression efter hans död.
    Kanske för att jag förlorade en pojkvän på liknande sätt tidigt i livet.
    MJ s musik har betytt mycket för mig.
    Hans död förbryllar mig. Jag är själv läkare och om det är sant det som står i tidningarna så bryter det mot basala medicinska regler som MJ blev behandlad av den där sk läkaren. B l a larmar man alltid ambulans på en gång vid händelse av akut livshotande sjukdom oavsett om man är doktor eller inte. Man utför inte hjärt-och lungräddning på en person med puls. Jag blir så förbannad att ingen skriver något om detta i media, helt sjukt ju.

• Brooke
    savannahsss skrev 2009-07-17 23:25:14 följande:
    Hittade denna tråd nu. Läser allt jag kan om MJ varje dag. Har fått en smärre depression efter hans död.Kanske för att jag förlorade en pojkvän på liknande sätt tidigt i livet. MJ s musik har betytt mycket för mig. Hans död förbryllar mig. Jag är själv läkare och om det är sant det som står i tidningarna så bryter det mot basala medicinska regler som MJ blev behandlad av den där sk läkaren. B l a larmar man alltid ambulans på en gång vid händelse av akut livshotande sjukdom oavsett om man är doktor eller inte. Man utför inte hjärt-och lungräddning på en person med puls. Jag blir så förbannad att ingen skriver något om detta i media, helt sjukt ju.
    Mm jag blev oxå helt jädra ställd när jag såg att dem hade gjort hjärt och lungräddning på honom, jag har för mig att man aldrig ger det till en person som har en puls. Och jag håller med. Man ringer oavsätt vad som händer och om man är läkare eller itne =/ Undrar vad läkaren tänkte på? Och detta med att dem inte hitta någon telefon, hade han inte en mobil? De har väl alla läkare nu för tiden Som jobbar hos folk :/
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:29:34 följande:

försöker posta ett inlägg men det går fan inte *dumma FL *
    Här går det =) *ler*
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:30:26 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:29:34 följande: Här går det =) *ler*
    vekar gå utan länkar skulle länka till boken ju
    nu går det säkert postar detta inlägg men när jag lägger in länk så går det inte
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson