• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:51:50 följande:
    Hmm lite olika.. Men jag börjar mer o mer gilla "Leave me alone" allt mer. Och andra. Listan blir lång om jag ska skriva alla :P Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:47:07 följande: meddesammautan? :/ Och jo de väntade i 51 minuter har jag läst :/ Helt sjukt... Det som förbryllar mej så himla mycket är att läkaren inte visste adressen. Det är väl det första man tar reda på när man börjar jobba hos någon? Det känns som om den förklaringen är redan klar för att dömma honom till dråp eller liknande.
    missade nåt mellan slag där med detsamma  alltså direkt då han blev dålig så fick ingen ringa efter hjälp
  • Bevabus

Jo man lyssnar ju på praktiskt taget alla såklart, men man har alltid en eller ett par favoriter i vissa perioder Sen lyssnar man för mycket på vissa och börjar lyssna mera på andra

Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:51:50 följande:

Hmm lite olika.. Men jag börjar mer o mer gilla "Leave me alone" allt mer. Och andra. Listan blir lång om jag ska skriva alla :P .
  • Bevabus

Men nu får någon reda upp det här åt mig...i filmen Moonwalker, är det Michael Jackson själv som är med eller är det en skådespelare? Ni har gjort mig förvirrad

• Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-07-17 23:57:48 följande:
    Men nu får någon reda upp det här åt mig...i filmen Moonwalker, är det Michael Jackson själv som är med eller är det en skådespelare? Ni har gjort mig förvirrad
    i moonwalker är det han själv och i  man in the mirror är det någon annan som spelar Michael
  • Bevabus

tack är Moonwalker bra? värd att köpa?
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 00:00:10 följande:

i moonwalker är det han själv och i  man in the mirror är det någon annan som spelar Michael
  • Brooke

Nää nu ska jag lägga mej i sängen och drömma mig bort höll jag på att skriva(vilket jag gjorde, vilken tabbe) Men jag ska se på lite Beverly Hills sen ska jag sova.. I morgon får det bli att kolla på Moonwalker igen =) Utan att datorn stör mig :P Haha.. Ses i morgon =)

• Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-07-18 00:01:01 följande:
    tack är Moonwalker bra? värd att köpa?Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 00:00:10 följande:
    vet inte har inte sett nån av dem ännu tyvärr
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-17 23:57:48 följande:
    I moonwalker är det Michael själv som spelar sig själv.
    I Man in the mirror ´- The Michael Jackson Story - är det någon ökänd skådis som heter Flex Alexander som spelar Michael Jackson(vilket inte är bra)
    Bevabus skrev 2009-07-18 00:01:01 följande:
    tack är Moonwalker bra? värd att köpa?Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 00:00:10 följande:
    MOonwalker är en film man BARA måste ha i sin samling. Om man inte har den filmen i sin samling är man galen..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-17 23:57:06 följande:
    Jo man lyssnar ju på praktiskt taget alla såklart, men man har alltid en eller ett par favoriter i vissa perioder Sen lyssnar man för mycket på vissa och börjar lyssna mera på andra Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:51:50 följande:
    Mm jag lyssnar alldeles för mkt på Heal the world, You are not alone, stranger in moscow, childhood, Smile, Thriller, Beat it, Bad, She's Out of my life, Smooth Criminal, Black or white, Earth Song, in the closet, Speechless, The lost children, Threatened. Och MÅNGA fler :O
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:53:41 följande:

kollar priserna på boken moonwalker  www.alibris.com/booksearch&qcon...jag väntar ännu på min bok jag beställde ,nån som fått sin ännu ?
    Jag har oxå beställt den boken, på en hemsida jag inte minns va den heter. Jag har inte heller fått den fasten de va för typ 1-2 veckor sen jag skicka efter den :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson