öööh tamejfasen det dummaste jag hört. Jag använder varken crocs, tubsockor, jag har inte heller t-shirten nedstoppad eller byxorna i armhålorna....DÄREMOT har jag inte så jävla bra ekonomi och kollar man runt på de olika affärerna som Ica, Lidl, Willys osv(vi har inte Willys dock där jag bor) så är Lidl klart billigast och de har mycket god mat. De har ju även märkesgrejer om man enbart vill köpa det.
Jag var skeptisk till Lidl när det öppnade, trodde de bara hade skräpmat och skräpmärken. MEN så fel jag hade. De har det mesta jag vill ha. Kan va något nångång som jag får köpa på Ica men annars storhandlar vi där och det handlar om flera hundra kronor vi tjänar på det än om vi skulle handlat på Ica ex.
Jag är dock ingen lodis, eller någon konstig människa för det. Bara en som försöker vara ekonomisk!
Men skiter man pengar så ok då kan man väl gå till Ica och handla då...perfekt. men man får inga sämre varor för att man handlar på Lidl!
Blöjorna är också kanonbra och nästan halva priset mot vad märkesblöjorna kostar nån annanstans!
enlitenbitkaka skrev 2009-07-09 13:05:28 följande:
Dorian Ertymexx skrev 2009-07-09 13:00:42 följande: Vill inte få FL-maffian efter mig Men typen som går runt i crocs med tubsockar, t-shirten nedstoppad och byxlinningen uppe i armhålorna...folk som drar och sliter i billiga saker bara för att de är billiga, inte goda. Jag lägger hellre pengar på kvalitet och smak.