• Engelvinge

Pinsamt att handla på LIDL?

Kom in i fikarummet på jobbet idag och hörda vilda diskussioner om LIDL. Inte första gången saken tas upp, jag vet, men ÄR det verkligen pinsamt att handla där? Ska man skämmas, köper man "sämre" mat där än på andra affärer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pinsamt att handla på LIDL?
  • miss nöjd

SÅ trist miljö att handla där. Stökigt ofta, fula lokaler. Jag får då ingen lust att hanlda mat där...

• Dorian Ertymexx

miss nöjd skrev 2009-07-09 11:22:16 följande:

SÅ trist miljö att handla där. Stökigt ofta, fula lokaler. Jag får då ingen lust att hanlda mat där...
    Nej, men det är en annan sak. Frågan var om det var "pinsamt".
  • SweetStarAngel

Inget alt. passar mig. Handlar inte där men har gjort och varför smyga med det. Jag handlar mest på ICA, billigt och bra

Jag behöver inga tatueringar, min mans och mina barns namn är ristade i mitt hjärta för evigt!
  • enlitenbitkaka

Min erfarenhet säger mig att en viss typ av människor handlar där. Människor jag inte vill bli sammankopplad med. Så ja, det är pinsamt.

• Dorian Ertymexx
    enlitenbitkaka skrev 2009-07-09 12:40:06 följande:
    Min erfarenhet säger mig att en viss typ av människor handlar där. Människor jag inte vill bli sammankopplad med. Så ja, det är pinsamt.
    Eh, jaha? Vill du utveckla litet?
  • Dorian Ertymexx
    Vad vill du ha förklarat?
    Vad det är för typ av människor du menar handlar just på Lidl och eventuellt varför du inte vill förknippas med dem. :)
  • enlitenbitkaka

Dorian Ertymexx skrev 2009-07-09 13:00:42 följande:

Vad det är för typ av människor du menar handlar just på Lidl och eventuellt varför du inte vill förknippas med dem. :)
    Vill inte få FL-maffian efter mig Men typen som går runt i crocs med tubsockar, t-shirten nedstoppad och byxlinningen uppe i armhålorna...folk som drar och sliter i billiga saker bara för att de är billiga, inte goda.
    Jag lägger hellre pengar på kvalitet och smak.
  • Dorian Ertymexx
    Vill inte få FL-maffian efter mig Men typen som går runt i crocs med tubsockar, t-shirten nedstoppad och byxlinningen uppe i armhålorna...folk som drar och sliter i billiga saker bara för att de är billiga, inte goda. Jag lägger hellre pengar på kvalitet och smak.
    Ah. OK.

Var litet halvt beredd att slåss mot klassamhället igen, men så vart inte fallet. ;D
  • enlitenbitkaka

Dorian Ertymexx skrev 2009-07-09 13:09:44 följande:

Ah. OK. Var litet halvt beredd att slåss mot klassamhället igen, men så vart inte fallet. ;D
    haha nej....bara lite förutfattade meningar du kan få gå loss på
Svar på tråden Pinsamt att handla på LIDL?