• Ida1990

Unga gravida eller unga mammor

Hej jag fick reda på att jag är gravid för ca 3 veckor sen och Jag och min pojkvän har bestämt oss för att behålla barnet och de väntas komma i mitten av Februari. Nu undrar jag om det är någon mer här som kanske är gravid eller nyss har blivit mamma? Gärna någon runt samma ålder som mig.
    Detta är nämligen mitt första barn och jag är livrädd. Vore skönt att kunna dela funderingar och frågor med någon som är i samma sits:) Just nu känner jag mig ensammast i världen med hormoner som spökar och oro inför första ultraljudet.
    hör jätte gärna va er=)
    kram Ida

• Svar på tråden Unga gravida eller unga mammor
  • fancyface flisan
    Oj då! Ja det var en rejäl skillnad. Då kan jag ju förstå att man hellre beställer därifrån om nu inte frakten tillkommer :).
    näe de borde d då inte göra.. men de märker man innan man trycker betalning så står de exakta summan som dras på visakortet i svkronor.. så man kan alltid avbryta köpet om de blir dyrare än i sverige;)
  • Pernillaa

fancyface flisan skrev 2009-09-14 14:56:02 följande:

näe de borde d då inte göra.. men de märker man innan man trycker betalning så står de exakta summan som dras på visakortet i svkronor.. så man kan alltid avbryta köpet om de blir dyrare än i sverige;)
    Jag kollade faktiskt precis eftersom jag tänkte att är det så billigt så ska jag minsann beställa ett...
    MEN så här stod det då:
    Subtotal:
    $34.95
    Shipping cost:
    $27.95

Total:
    $62.90

Alltså blir det billigare i Sverige eftersom frakten tillkommer.
  • Lullabay
    MiaEd skrev 2009-09-14 14:55:27 följande:
    hej tjejej.. kan man hoppa in här? Är själv 21 från stockholm..har en son på 2,5 sedan ett tidigare förhållande och väntar nu nummer2 med drömprinsen :)
    Hej hej! Grattis! Hur långt är du gången? :)
  • MiaEd
    Lullabay skrev 2009-09-14 14:58:29 följande:
    Hej hej! Grattis! Hur långt är du gången? :)
    Hej, tack så mycket :) vecka 9+6 idag.. seeegt går det men framåt!
  • fancyface flisan

Nu har jag undersökt priset mer.. de igår ingen frakt i usa så med frakt gick de på 439kr medans isverige 449 kr inkl frakt..

• fancyface flisan

Jo frakt tillkommer men slutsumman e 10 kr billigare än i sverige ändå hehe

• Lullabay

fancyface flisan skrev 2009-09-14 15:04:10 följande:

Nu har jag undersökt priset mer.. de igår ingen frakt i usa så med frakt gick de på 439kr medans isverige 449 kr inkl frakt..
    Kan det kanske vara värt att betala några exkta kronor och beställa från sverige? Kommer ju hem snabbare kan jag tänka mig:) Palla långa leveranser:P Haha.
  • Emsan1990
    mucklis skrev 2009-09-14 13:43:23 följande:
    Till Emsan: Oki =) jag vet inte riktigt... gjorde en abort då jag blev gravid när jag var 15, men ångrar mig fortfarande. Om det blir ett plus så blir jag nog glad fastän det inte var planerat. =)
    Okej :) . Jag är inte heller planerat gravid men jag är överlycklig :)
  • Lullabay
    Emsan1990 skrev 2009-09-14 15:06:47 följande:
    Okej :) . Jag är inte heller planerat gravid men jag är överlycklig :)
    Samma här:) whoho
  • fancyface flisan
    Lullabay skrev 2009-09-14 15:05:54 följande:
    fancyface flisan skrev 2009-09-14 15:04:10 följande:
    Kan det kanske vara värt att betala några exkta kronor och beställa från sverige? Kommer ju hem snabbare kan jag tänka mig:) Palla långa leveranser:P Haha.
    Jo de e de värt men ja vill hellre vänta lite längre så man inte råka testa för tidigt.. de står tidigast v 10 men alla barn utvecklas olika snabbt så man vet ju aldrig när de e klart .. hehe men får bestämma vart jag ska beställa nästa vecka hihih
Svar på tråden Unga gravida eller unga mammor