• Ida1990

Unga gravida eller unga mammor

Hej jag fick reda på att jag är gravid för ca 3 veckor sen och Jag och min pojkvän har bestämt oss för att behålla barnet och de väntas komma i mitten av Februari. Nu undrar jag om det är någon mer här som kanske är gravid eller nyss har blivit mamma? Gärna någon runt samma ålder som mig.
    Detta är nämligen mitt första barn och jag är livrädd. Vore skönt att kunna dela funderingar och frågor med någon som är i samma sits:) Just nu känner jag mig ensammast i världen med hormoner som spökar och oro inför första ultraljudet.
    hör jätte gärna va er=)
    kram Ida

• Svar på tråden Unga gravida eller unga mammor
  • Pernillaa
    janniahlholm skrev 2009-09-16 14:33:41 följande:
    vart har du köpt det?:D
    Linnet köpte jag på H&M mammaavdelning. Trycket beställde jag från gladagrodan.se (www.gladagrodan.se/index.php)
    Linnet kostade 79.95 och trycket 40 kr så 120kr för det linnet tycker jag är billigt och dessutom mkt häftigare än den här standard-bebis-tröjan :)
  • janniahlholm
    Pernillaa skrev 2009-09-16 14:50:02 följande:
    Linnet köpte jag på H&M mammaavdelning. Trycket beställde jag från gladagrodan.se (www.gladagrodan.se/index.php?cPath=70_23) Linnet kostade 79.95 och trycket 40 kr så 120kr för det linnet tycker jag är billigt och dessutom mkt häftigare än den här standard-bebis-tröjan :)
    jahaaaa :D du tryckte själv på tröjan =) härligt!

nu skajag gå och vara kreativ jag med ^^ ska sticka på min trekantsjal ^^ woho!
  • Pernillaa
    janniahlholm skrev 2009-09-16 14:51:38 följande:
    jahaaaa :D du tryckte själv på tröjan =) härligt! nu skajag gå och vara kreativ jag med ^^ ska sticka på min trekantsjal ^^ woho!
    Ja det var jätte enkelt :). Man strök fast trycket med ett strykjärn så var det klart sen. Tog en minut eller två :D
  • Mjesec
    chelh skrev 2009-09-15 23:20:04 följande:
    om 45 min går jag in i v.28 & har ''bara'' 90 dagar kvar :)
    Härligt :D själv sitter man och är nöjd över att man snart gått 80 dagar och bara har 200 kvar :P
  • janniahlholm
    Mjesec skrev 2009-09-16 16:10:26 följande:
    Härligt :D själv sitter man och är nöjd över att man snart gått 80 dagar och bara har 200 kvar :P
    hih =) vi har alla varit där! :D

tiden går fort kan jag trösta med!
    fast långsamt också :)
  • Niccolina

Hej Ida, jag är också inne på mitt första barn och väldigt nervös, jag är i vecka 24+5 och är livrädd inför förlosning just nu , ensamheten kommer och gå hos mej, ena sekunden kan jag känna mej lyckligast i världen andra sekunden känner ja mej bortglömd. jag är beräknad den 1/1 2010 -
    Hör gärna av dej , kram Nicco

• Breeze w

Hej hej..
    Tänkte höra om man få vara med här?
    Är 19 år och väntar vårat första barn.. Är "bara" i v.7 än.
    Hoppas det går bra för alla :)
    Kram

• MiaEd

Hur många här inne är det som har barn sen tidigare?

• Pernillaa
    MiaEd skrev 2009-09-16 19:59:53 följande:
    Jag har en son på 4år sedan tidigare :)
  • fancyface flisan
    MiaEd skrev 2009-09-16 19:59:53 följande:
    två sen tidigare en på 3 o en 1 ½ o nu v 11 om två tim
Svar på tråden Unga gravida eller unga mammor