chelh skrev 2009-09-09 13:12:52 följande:
jag slutade faktiskt också att röka så fort jag fick veta att jag var gravid även fast det inte var bestämmt hur jag skulle göra än. första veckorna från ca v.6-10 så gick jag ner runt 5 kg & sen sen inskrivnignen i v.10 till nu har jag gått upp då som sagt 3 kg.Nej jag har klarat mig ifrån svullna händer & fötter än så länge vilket känns skönt, själv då? ojdå, då har du gått några veckor längre än mig :) jag tycker faktiskt att tiden har gått snabbt hela tiden, kan inte riktigt fatta att det är runt 20 veckor sen som jag fick veta att jag var gravid. tiden bara rusar iväg så man hinner inte riktigt med själv, har svårt att inse att om 3 veckor så är jag i v.30.
det var ett lätt beslut för mej med när jag fick veta om graviditet, eftersom min var planerad =)
oj, gick ner 5 kg? illamående?
från vecka 6-9 var jag superförkyld å åt bara päron å isglass typ, stod stilla på vågen just då men vart värsta hungermonstret eftråt =P hihi
för en vecka sedan har jag börjat svullna =( så av med förlovningsring å på med bekväma tantskor =D men inte så lång tid kvar jue ^^
ja, att nå vecka 30 är en stor milstolpe faktiskt =) då är det bara 10 veckor kvar!!!!
mupparsmupp skrev 2009-09-09 18:55:55 följande:
jag är 18, plusade igår
GRATTIS!!! =)