Roligt att höra att det finns fler unga mammor där ute:) Då känner man sig inte så ensam. Jag har ju dock tur...min mamma födde en lite sladdis för 3 år sen...min lillasyster Ebba. Hon känns nästan som min egen för man har varit med från början så jag vet vad jag ger mig in på. Men man känner sig väldigt nervös endå måste jag jag säga:O Haha.
Det kommer nog gå bra för oss allihop, det är jag övertygad om:D
mucklis skrev 2009-09-14 07:53:20 följande:
Hej hej. Kul att det finns en sida för unga gravida/föräldrar där ingen dömer varandra, annars så finns det gott om det. =) Jag är 18 år och tror att jag är gravid. Mensen har inte kommit, brösten ömmar och min mage är lite svullen. Men är inte helt säker. Kan ni kanske dela med er av era grav. symtom i de tidiga veckorna? Jag känner att jag kanske tror att jag är gravid så mkt att jag får symtom. Men ska ändå testa snart. Tack på förhand! =)
Klart att man kan få symptom för att man tror/inbillar sig att man är gravid. Jag kände ingenting om jag ska vara ärlig...haha. Testade mig enbart för min mens var sen och min pojkvän och jag inte hade varit så noga med att skydda oss. Det var senare sen, ungefär i v.8-10 typ som jag fick lite finnar...annars har jag faktiskt fortfarande inte haft några vidare symptom och nu är jag i v.17 (16+6)! :P Hur länge är din mens sen? Jag tycker verkligen du ska testa dig...man vet ju aldrig:)
Lycka till!! :D