• Ida1990

Unga gravida eller unga mammor

Hej jag fick reda på att jag är gravid för ca 3 veckor sen och Jag och min pojkvän har bestämt oss för att behålla barnet och de väntas komma i mitten av Februari. Nu undrar jag om det är någon mer här som kanske är gravid eller nyss har blivit mamma? Gärna någon runt samma ålder som mig.
    Detta är nämligen mitt första barn och jag är livrädd. Vore skönt att kunna dela funderingar och frågor med någon som är i samma sits:) Just nu känner jag mig ensammast i världen med hormoner som spökar och oro inför första ultraljudet.
    hör jätte gärna va er=)
    kram Ida

• Svar på tråden Unga gravida eller unga mammor
  • valion

Vi fick se det i v.17 tror ja, for till gyn eftersom jag börjat blöda, så frågade samtidigt då ifall könet syns och hon sa att det syns tydligt, och det syntes nog verkligen. han kommer väl heta Adrian, låter bra både på svenska och albanska (min kille e från kosovo) har länge tyckt om det namnet, tyvärr blivit populärt nu, men inte gör de väl så mycket fastän jag hellre ville ha nåt ovanligare. Och min kille tycker dessutom så mycket om det namnet:)

• Nekogirl

Hej svejs! Jag är 23 år o väntar första barnet. En kille. Fyller 24 den 11 okt o har bf den 12 okt.

• janniahlholm
    Nekogirl skrev 2009-09-15 22:26:40 följande:
    Hej svejs! Jag är 23 år o väntar första barnet. En kille. Fyller 24 den 11 okt o har bf den 12 okt.
    åhå :) min syster har BF den 19e oktober, hon är  också 85a förresten ^^ fast hon fyller 12e januari :)
  • chelh

om 45 min går jag in i v.28 & har ''bara'' 90 dagar kvar :)

Lillkillen i magen, BF: 15 december ♥ läs mer: emach.devote.se
  • janniahlholm
    chelh skrev 2009-09-15 23:20:04 följande:
    om 45 min går jag in i v.28 & har ''bara'' 90 dagar kvar :)
    åh fyfan, är jag redan i v 29 då alltså? känns som igår vi började skriva och hur långt hade vi gått då? tror jag skulle gå in i v 26 då?
  • chelh
    janniahlholm skrev 2009-09-15 23:38:41 följande:
    åh fyfan, är jag redan i v 29 då alltså? känns som igår vi började skriva och hur långt hade vi gått då? tror jag skulle gå in i v 26 då?
    haha jadu jag vet inte riktigt vilken veckan jag var i då, men kan nog stämma att du har i v.26 & jag i 25 när vi började snacka. tiden går verkligen as fort ;o
    Lillkillen i magen, BF: 15 december ♥ läs mer: emach.devote.se
  • Pernillaa

I soooo love mitt nya linne :D.

Vad tycks?
    Eftersom pressbilden syns dåligt så kan ni ju kolla i mitt galleri :)

• Emsan1990
    Pernillaa skrev 2009-09-16 14:01:18 följande:
    I soooo love mitt nya linne :D. Vad tycks? Eftersom pressbilden syns dåligt så kan ni ju kolla i mitt galleri :)
    Haha, skittufft linne!
  • janniahlholm
    Pernillaa skrev 2009-09-16 14:01:18 följande:
    I soooo love mitt nya linne :D. Vad tycks? Eftersom pressbilden syns dåligt så kan ni ju kolla i mitt galleri :)
    hahah fyfan va bra :D
Svar på tråden Unga gravida eller unga mammor