• Ida1990

Unga gravida eller unga mammor

Hej jag fick reda på att jag är gravid för ca 3 veckor sen och Jag och min pojkvän har bestämt oss för att behålla barnet och de väntas komma i mitten av Februari. Nu undrar jag om det är någon mer här som kanske är gravid eller nyss har blivit mamma? Gärna någon runt samma ålder som mig.
    Detta är nämligen mitt första barn och jag är livrädd. Vore skönt att kunna dela funderingar och frågor med någon som är i samma sits:) Just nu känner jag mig ensammast i världen med hormoner som spökar och oro inför första ultraljudet.
    hör jätte gärna va er=)
    kram Ida

• Svar på tråden Unga gravida eller unga mammor
  • Pernillaa

fancyface flisan skrev 2009-09-14 14:28:09 följande:

Jag är för nyfiken för att kunna bli överraskad av vad det är.... jag ska köpa intelligender köns test från usa o sen se om de stämmer sen på UL *ler* Vill kunna shoppa loss i pojkkläder osv om de e pojk.. har ju bara rosa haha . N'är är du beräknad??
    Intelligender finns även i Sverige nu :).
    Gå in på www.intelligender.se
  • fancyface flisan
    Intelligender finns även i Sverige nu :).Gå in på www.intelligender.se
    de hade ja ingen aning om .. e de samma pris som usa?? för där va de gratis frakt.. hehe
  • Lullabay

fancyface flisan skrev 2009-09-14 14:28:09 följande:

Jag är för nyfiken för att kunna bli överraskad av vad det är.... jag ska köpa intelligender köns test från usa o sen se om de stämmer sen på UL *ler* Vill kunna shoppa loss i pojkkläder osv om de e pojk.. har ju bara rosa haha . N'är är du beräknad??
    Haha ok,kan bli kul:) Jag är beräknad 22 feb, ska bli såå roligt...men man är meganervös sagt vad:P Haha.
  • Pernillaa

fancyface flisan skrev 2009-09-14 14:33:07 följande:

de hade ja ingen aning om .. e de samma pris som usa?? för där va de gratis frakt.. hehe
    Vet inte vad det är för pris i USA och ingick verkligen frakten till Sverige då? :O.
    Priset här är iaf 449 inkl frakt :)
  • fancyface flisan

ojj vad de skiljer i priset på svenska intelligender o usa..

• Ung Blivande Mamma 2010

Jag väntar mitt första barn, vet inte om jag räknas som ung,
    kommer ha fyllat 20 år innan bebisen kommer, Har BF den 20 Maj :)

• fancyface flisan

Ja frakt ingår står de på deras sida i usa i alla order så de borede stämma tycker jag.. i usa kostar de 244 kr med frakt..

• fancyface flisan

Ung Blivande Mamma 2010 skrev 2009-09-14 14:43:02 följande:

Jag väntar mitt första barn, vet inte om jag räknas som ung,kommer ha fyllat 20 år innan bebisen kommer, Har BF den 20 Maj :)
    Ja tror vi räknas som unga föräldrar tills vi e över 25 kanske till och med 30 enligt vissa "äldre " föräldrar
  • Pernillaa

fancyface flisan skrev 2009-09-14 14:43:31 följande:

Ja frakt ingår står de på deras sida i usa i alla order så de borede stämma tycker jag.. i usa kostar de 244 kr med frakt..
    Oj då!
    Ja det var en rejäl skillnad. Då kan jag ju förstå att man hellre beställer därifrån om nu inte frakten tillkommer :).
  • MiaEd

hej tjejej.. kan man hoppa in här?
    Är själv 21 från stockholm..har en son på 2,5 sedan ett tidigare förhållande och väntar nu nummer2 med drömprinsen :)

Svar på tråden Unga gravida eller unga mammor