• Anonym (Gillar inte...)

Sonens flickvän :(

Vet att det inte är jag som bestämmer men vad gör man när man inte tål sin sons flickvän? Bara att acceptera o gilla läget?
    Han har haft jättegoa flickvänner tidigare men den han har nu klarar jag bara inte av.
    Är tyvärr inte ensam om detta för även hans vänner tycker illa om henne. Detta gör mig så ledsen. Han har en flickvän som ingen gillar mer än han själv och ett fåtal till. Lider med honom, undrar om han vet vad andra tycker.
    Dom har varit tillsammans i drygt ett år och är båda i 20 års åldern.
    Jag bara går och hoppas på att det ska ta slut. Känner mig som världens hemskaste mamma.
    Fler som har det som jag och som vill ventilera lite?

• Svar på tråden Sonens flickvän :(
  • vimsan06

vore intressant att veta varför du inte gillar henne? För nån anledning måste det ju finnas,jag menar att du inte "klickar" med henne eller kanske inte är så lik henne skulle ju inte göra det till ett problem..har det hänt nåt? Du verkar tro att ingen gillar henne,varför? Och sitter du och pratar med hans kompisar om att ni inte gillar henn? Och är hon knäckt över det? Att alla tycker illa om henne?
    Sorry om de blev mycket frågor men det är svårt att göra sig en bild av situationen annars..

vimsan06, har förklarat det flera ggr i tråden...orkar inte repetera igen

• High Heel Bitch

Det värsta jag vet är när man ska lägga sig i vilka sina barn är tillsammans med. Han är förmodligen lycklig med henne annars skulle han inte ha valt henne, vill du att han ska vara olycklig? Att gå och hoppas på något sånt som mamma tycker jag är sanslöst det är din son du pratar om för guds skull!

High Heel Bitch, har jag sagt att jag vill se honom olycklig? NEJ!

• Anonym

men tror du han blir lycklig om du går bakom ryggen på honom och snackar skit om hans älskade??

Men herregud...jag har inte gått bakom ryggen och snacka skit.
    Jag har frågat om tips o råd o någon att ventilera med här.

Han har absolut inte en aning om det.

• Anonym

bett om råd hos en jämnårig kamrat till honom???

• Anonym

vad skulle hans kompis ge dig för råd? Du är för sjutton en vuxen kvinna och frågar en 20 åring om råd gällande din son och hans partner?? Okey om du skulle fråga om råd gällande vad du skulle köpa i födelsedags present eller liknande, men du ber om råd gällande hans partner?? herregud ser du inte hur det verkar?

• Anonym (*suck*)
    Anonym skrev 2009-07-23 19:22:30 följande:
    vad skulle hans kompis ge dig för råd? Du är för sjutton en vuxen kvinna och frågar en 20 åring om råd gällande din son och hans partner?? Okey om du skulle fråga om råd gällande vad du skulle köpa i födelsedags present eller liknande, men du ber om råd gällande hans partner?? herregud ser du inte hur det verkar?
    varför läsa allt så bokstavligt, det handlar ju inte om att be om råd utan om  att TS har pratat med sonens vän/vänner om hur dessa  har uppfattat tjejen och deras tankar kring förhållandet.
    javisst vore det bästa om man kunde prata med sonen direkt men jag ser inget fel i det TS har gjort...
Svar på tråden Sonens flickvän :(