Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
08mars - det var Sebastian som ramlade och det gick bra. En bekant till oss undrade en gång ifall han verkligen känner smärta
Det ska mycket till för att han ska bli påverkad. Även nu när han ramlade ner för klätterställningen så grät han nog inte i mer än 10 sek, sen var det bra.
Kände mig som en mindre bra mamma dock, eftersom jag inte såg vad som hände. Höll på att trösta en övertrött Albin... Men det händer väl den bästa, I hope
Vilka dagar pratar vi om nu? Nån kunde inte mån, jag kan inte tis, nån kunde inte ons... Tors, funkar det? Jag kan även fre.
Både tors fre funkar för oss också vad jag vet.
Ska vi säga torsdag då? Vi har ju babysim kl 16 på fredag (fast kan ju innan dess). Har ni några förslag? Vad passar er? Vi är flexibla och har bil.
Fre funkar för mig.
Har inte hunnit kolla tråden under helgen, men tack för en trevlig fika i fredags
Hoppas det gick bra för lilla Sebastian som ramlade
Jag hänger gärna på nästa gång också. Jag kan alla dagar den här veckan. Tydligen är leklandet i Tyresö bara öppet fredag, lördag och söndag, så om den ligger som förslag så får det bli fredag.