• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-29 21:56:09 följande:
    Okej. Så ni är iaf gamla Haninge-bor. =)Själv är jag uppvuxen i Älta och kom till Västerhaninge för att vi också ville ha större. Bodde i en ganska stor 2a innan, men den kändes för liten för oss när våran son kom.Jadå där brukar vi också hänga. Vi kanske ses någon dag i lekparken. =)Är ni där ofta?Jag jobbar måndag-torsdag varje vecka så de dagarna hänger jag inte så mycket i parken, men på helgerna kan det hända att vi är där. Var där senast idag på förmiddagen.
    Ja jag har bott i Handen väldigt länge, mer än halva livet i alla fall=)
    Ja det blir ju så när man får barn, det är en söt bebis och miljarder med andra grejer som flyttar in samtidigt haha.
    Ja men va kul! Vi var också där igår, men då måste vi ha missat er.. Du får säga till när du kan så ses vi där, jag är ju hemma fortfarande så vi kan närsom!=)
  • HeartsOnFire
    Lunarlinken skrev 2009-08-30 19:47:10 följande:
    Ja jag har bott i Handen väldigt länge, mer än halva livet i alla fall=)Ja det blir ju så när man får barn, det är en söt bebis och miljarder med andra grejer som flyttar in samtidigt haha.Ja men va kul! Vi var också där igår, men då måste vi ha missat er.. Du får säga till när du kan så ses vi där, jag är ju hemma fortfarande så vi kan närsom!=)
    Okej. *hehe* Ja det är ju så...sen så tyckte jag att det var skönt om Zacharias kunde få ett eget rum. Han har bara sitt rum som lekrum just nu, men det behövs.
    Jasså? Vilken tid var ni i lekparken?
    Jag kommer säkert gå dit efter att jag har hämtat Zacharias på dagis. Jag hämtar vissa måndagar och varje torsdag.
    Har du msn? Skulle vara kul att snacka mer där.
  • Cissi nu är det dax

08mars - det var Sebastian som ramlade och det gick bra. En bekant till oss undrade en gång ifall han verkligen känner smärta Det ska mycket till för att han ska bli påverkad. Även nu när han ramlade ner för klätterställningen så grät han nog inte i mer än 10 sek, sen var det bra.
    Kände mig som en mindre bra mamma dock, eftersom jag inte såg vad som hände. Höll på att trösta en övertrött Albin... Men det händer väl den bästa, I hope

Vilka dagar pratar vi om nu? Nån kunde inte mån, jag kan inte tis, nån kunde inte ons... Tors, funkar det? Jag kan även fre.

• Nallebjörnis
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-30 20:36:04 följande:
    08mars - det var Sebastian som ramlade och det gick bra. En bekant till oss undrade en gång ifall han verkligen känner smärta Det ska mycket till för att han ska bli påverkad. Även nu när han ramlade ner för klätterställningen så grät han nog inte i mer än 10 sek, sen var det bra.Kände mig som en mindre bra mamma dock, eftersom jag inte såg vad som hände. Höll på att trösta en övertrött Albin... Men det händer väl den bästa, I hope Vilka dagar pratar vi om nu? Nån kunde inte mån, jag kan inte tis, nån kunde inte ons... Tors, funkar det? Jag kan även fre.
    både tors och fre funkar nog för mig...
  • Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-30 20:06:51 följande:
    Okej. *hehe* Ja det är ju så...sen så tyckte jag att det var skönt om Zacharias kunde få ett eget rum. Han har bara sitt rum som lekrum just nu, men det behövs.Jasså? Vilken tid var ni i lekparken?Jag kommer säkert gå dit efter att jag har hämtat Zacharias på dagis. Jag hämtar vissa måndagar och varje torsdag.Har du msn? Skulle vara kul att snacka mer där.
    Vi var där runt 1 tiden tror jag att det var=)
    Javisst har jag det, wallin_emelie@hotmail.com adda mig gärna!=)
  • 08Mars

Ska vi säga torsdag då? Vi har ju babysim kl 16 på fredag (fast kan ju innan dess). Har ni några förslag? Vad passar er? Vi är flexibla och har bil.

• HeartsOnFire
    Lunarlinken skrev 2009-08-31 08:49:08 följande:
    Vi var där runt 1 tiden tror jag att det var=)Javisst har jag det, wallin_emelie@hotmail.com adda mig gärna!=)
    Vi var där 11.42 (jag kollade på klockan när vi kom dit). Stannade där i kanske 40 min eller lite mer.
    Jag såg att du hade addat mig. Får hoppas att vi är inne samtidigt någon gång.
  • Flakey

Har inte hunnit kolla tråden under helgen, men tack för en trevlig fika i fredags Hoppas det gick bra för lilla Sebastian som ramlade

Jag hänger gärna på nästa gång också. Jag kan alla dagar den här veckan. Tydligen är leklandet i Tyresö bara öppet fredag, lördag och söndag, så om den ligger som förslag så får det bli fredag.

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!