• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • 08Mars

Vilken tid passar alla om det blir på fredag? Skulle vara kul med leklandet men jag kan tyvärr bara fram till 15 eftersom simmet börjar 16. Blir det senare så hänger jag på en annan gång.

Flakey: Vet du hur det är öppet?

• Hanniz84

jag kan oxå fredag... vilken tid som helst egentligen
    men vore ju kul om vi kunde ta det på fm så 08mars kan följa med!

o det är väl ganska skönt att ha kvällen "fri" , jag o Daniel firar 1år som gifta på fredag, har väl iofs inga större planer iomed att vi har Isa nu,men har vi tur hinner vi kramas lite i soffan allafall..

BF 22juli *Längtar*
  • 08Mars

Hej igen
    Kollade själv upp det. Öppentiderna på fredag är 10-17

• Flakey

För mig spelar inte tiden någon roll, kan närsom Både tors och fre.

Hanniz - Grattis! Ja lite mys vill man ju ha på sin bröllopsdag

• denimbee

hej alla, tror inte att jag hör hemma på denna tråd riktigt, uppfyller i alla fall kravet
    för boende i haninge(nyinflyttad), men jag har ännu inga barn, men försöker...men jag får kika in här senare,, m,en kul att det finns fler ´här från haninge, är som sagt nyinflyttad så jag känner ingen i haninge ännu...

• Hanniz84
    denimbee skrev 2009-09-01 09:12:10 följande:
    hej alla, tror inte att jag hör hemma på denna tråd riktigt, uppfyller i alla fall kravet för boende i haninge(nyinflyttad), men jag har ännu inga barn, men försöker...men jag får kika in här senare,, m,en kul att det finns fler ´här från haninge, är som sagt nyinflyttad så jag känner ingen i haninge ännu...
    jag träffar gärna folk utan barn oxå
    är sj relativt nyinflyttad till haninge.

var bor ni ngnstans?

lycka till m bebisbakandet
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-31 22:21:25 följande:
     Hanniz - Grattis! Ja lite mys vill man ju ha på sin bröllopsdag
    ja
    man får väl göra det bästa av det hela
    BF 22juli *Längtar*
  • denimbee
    Hanniz84 skrev 2009-09-01 11:37:58 följande:
    jag träffar gärna folk utan barn oxå är sj relativt nyinflyttad till haninge.var bor ni ngnstans?lycka till m bebisbakandet
    Jag bor på vallavägen
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!