Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Vilken tid passar alla om det blir på fredag? Skulle vara kul med leklandet men jag kan tyvärr bara fram till 15 eftersom simmet börjar 16. Blir det senare så hänger jag på en annan gång.
Flakey: Vet du hur det är öppet?
jag kan oxå fredag... vilken tid som helst egentligen
men vore ju kul om vi kunde ta det på fm så 08mars kan följa med!
o det är väl ganska skönt att ha kvällen "fri" , jag o Daniel firar 1år som gifta på fredag, har väl iofs inga större planer iomed att vi har Isa nu,men har vi tur hinner vi kramas lite i soffan allafall.. ![]()
Hej igen
Kollade själv upp det. Öppentiderna på fredag är 10-17
Länk till sidan:
http://www.barnochbuslandet.se/group.asp?group=2
De hade visst öppet torsdagar också, 10-17.
För mig spelar inte tiden någon roll, kan närsom
Både tors och fre.
Hanniz - Grattis! Ja lite mys vill man ju ha på sin bröllopsdag ![]()
Vi kan också fredag om Dexter har blivit bättre.
hej alla, tror inte att jag hör hemma på denna tråd riktigt, uppfyller i alla fall kravet
för boende i haninge(nyinflyttad), men jag har ännu inga barn, men försöker...men jag får kika in här senare,, m,en kul att det finns fler ´här från haninge, är som sagt nyinflyttad så jag känner ingen i haninge ännu...