• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • maammas
    Nallebjörnis skrev 2009-09-03 17:05:40 följande:
    det är ju en tråd för folk som har ett barn redan och väntar ett till.. så du är så välkommen så...!!ja är väl den enda som inte har barn innan men har BF 7 dec..
    Tack å mycket! Vad roligt att det är en till som väntar på sin lilla bebis! Grattis till bebisen i magen! Det ska verkligen bli spännande (och lite leskigt) att flytta till Haninge eftersom jag inte är där ifrån. Jag kommer verkligen att behöva lära känna området och förhoppningsvis folk som bor där.
    Vart i Haninge bor du någonstans?

Jag följer gärna med om ni ska träffas någon gång!
  • Nallebjörnis
    maammas skrev 2009-09-03 19:26:09 följande:
    Tack å mycket! Vad roligt att det är en till som väntar på sin lilla bebis! Grattis till bebisen i magen! Det ska verkligen bli spännande (och lite leskigt) att flytta till Haninge eftersom jag inte är där ifrån. Jag kommer verkligen att behöva lära känna området och förhoppningsvis folk som bor där.Vart i Haninge bor du någonstans?Jag följer gärna med om ni ska träffas någon gång!
    Ingen orsak.. ja tvinga mig in i tråden.. fick vara med ändå.. *hihi* men det är ju egentligen en tråd för dig jue.. *hihi*
    vart bor du nu då?
    ja har bott här i 2 år nu.. bor i brandbergen...
    ja det vore ju skoj jue!
  • maammas
    Nallebjörnis skrev 2009-09-03 19:32:27 följande:
    Ingen orsak.. ja tvinga mig in i tråden.. fick vara med ändå.. *hihi* men det är ju egentligen en tråd för dig jue.. *hihi* vart bor du nu då? ja har bott här i 2 år nu.. bor i brandbergen... ja det vore ju skoj jue!
    Nu bor jag i Älta så det är inte så långt bort. Jag kommer att flytta till Vendelsö men inte så långt bort från Brandbergen (jag kommer att bo på den "sidan" av Vendelsö som nästan gränsar mot Brandbergen. Hur trivs du i Haninge?
  • Cissi nu är det dax

maammas - välkommen, och grattis till tvillingarn! Själv har jag tvilling-pojkar som är 15 månader och väntar en tredje i mars. Jag hade gärna fått tvillingar igen så jag är duktigt avis på såna som dig...vet inte om jag kan träffa dig Tvillingar är hur som helst helt underbart!!

Vi har pratat om att ses imorgon. Är det fortfarande aktuellt? Kl 10 på leklandet i Tyresö. Vilka kommer? Mina grabbar snorar fortfarande, efter en vecka. Men vi upptäckte lite tänder idag så det förklarar saken...

Vi som kommer:

Cissi - Albin och Sebastian, 15 mån.

• Nallebjörnis
    maammas skrev 2009-09-03 19:39:52 följande:
    Nu bor jag i Älta så det är inte så långt bort. Jag kommer att flytta till Vendelsö men inte så långt bort från Brandbergen (jag kommer att bo på den "sidan" av Vendelsö som nästan gränsar mot Brandbergen. Hur trivs du i Haninge?
    ja bodde i Älta innna ja flytta hit kan man säga... 3 mån i tyresö innan...
    jaha oki.. trevligt.. läste i din blogg att du skulle flytta till en 4:a på 104 kvm.. vart ligger dom.. *nyf*
    jo jag trivs super..
  • SusTo

Vi får nog hoppa imorrn tyvärr. Vi är fortfarande förkylda om än på bättringsvägen. Men vill undvika att smitta er andra.
    Får hoppas det blir tredje gången gillt för oss..

• Cissi nu är det dax

SusTo - va synd! Det verkar inte bli nån jätte-uppslutning... Om det inte blir fler så kanske vi kan ses en stund nere vid Gamla folkets hus imorgon fm. Grabbarna och jag brukar gå ner dit, så går dan lite fortare... Å är vi utomhus så är det ju lugnt

• Hanniz84
    maammas skrev 2009-09-03 15:05:15 följande:
    Hej! Jag vet inte om jag passar in här riktigt men jag heter Michaela, är 22 år, ska flytta till Haninge (Vendelsö) nu i höst. Jag har en son som fyller snart 4 år och så väntar jag tvillingar, bf 6 februari. De flesta här har nog redan fått sina bebisar men jag tänkte att jag skriver ett litet inlägg i alla fall för jag skulle så gärna vilka lära känna nya vänner i Haninge då det är en helt ny kommun för mig.
    välkommen hit du!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

jag tror tyvärr jag måste hoppa imorrn oxå.. lilla fröken har blivit jättesnorig, o jag måste suga ut snor mest hela tiden... 
    synd för jag hade verkligen sett fram emot o få träffa er igen...

jag hoppas vi kan ses nästa vecka igen..

BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!