• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Cissi nu är det dax

Känns som om vi har bestämt fre, eller? Och leklandet i Tyresö. Om vi kör fm så kommer jag nog vara där till 10. Barnen brukar nämligen äta vid 11-halv 12 (vilket dom kan göra där) och sen sova. Blir det em får det bli efter vilan. Då kommer jag nån gång mellan 2 och 3 skulle jag tro.
    Hur låter detta för alla?

• Hanniz84

jag ses gärna på fm
    Isa har lite griniga perioder på eftermiddagarna nu, o det är så trist att va iväg om hon bara ska tjura..  jag blir så stressad{#lang_emotions_dreamer}

BF 22juli *Längtar*
  • Flakey

Fredag förmiddag blir bra för mig också.
    Även om min bebis inte har så stor glädje av det ännu så ska det bli kul att se vad det är för ställe

• Hanniz84
    Flakey skrev 2009-09-01 21:58:02 följande:
    Fredag förmiddag blir bra för mig också. Även om min bebis inte har så stor glädje av det ännu så ska det bli kul att se vad det är för ställe
    nää, Isa har väl ingen glädje av det heller ... men mamma har
    vi får se det så... o sen vet vi ju tills dom blir större..
    BF 22juli *Längtar*
  • 08Mars

Fredag kl 10. KAnoners! Ska bli jätte trevligt o träffas!

• 08Mars

Tyvärr kan jag inte hänga på på fredag! Ber om ursäkt då det trots alt var jag som föreslog detta. Måste åka till mina föräldrar i Jönköping. Gubben min får stanna hemma men då jag tar med dottern så kan jag inte kicka honom till leklandet i mitt ställe

• SusTo

Jag får nog avvakta o se hur vi mår.. Både jag o Dexter är förkylda o ska vi vara inomhus är det nog inte så bra om vi är med..

• maammas

Hej!

Jag vet inte om jag passar in här riktigt men jag heter Michaela, är 22 år, ska flytta till Haninge (Vendelsö) nu i höst. Jag har en son som fyller snart 4 år och så väntar jag tvillingar, bf 6 februari. De flesta här har nog redan fått sina bebisar men jag tänkte att jag skriver ett litet inlägg i alla fall för jag skulle så gärna vilka lära känna nya vänner i Haninge då det är en helt ny kommun för mig.

• Nallebjörnis
    maammas skrev 2009-09-03 15:05:15 följande:
    Hej!Jag vet inte om jag passar in här riktigt men jag heter Michaela, är 22 år, ska flytta till Haninge (Vendelsö) nu i höst. Jag har en son som fyller snart 4 år och så väntar jag tvillingar, bf 6 februari. De flesta här har nog redan fått sina bebisar men jag tänkte att jag skriver ett litet inlägg i alla fall för jag skulle så gärna vilka lära känna nya vänner i Haninge då det är en helt ny kommun för mig.
    det är ju en tråd för folk som har ett barn redan och väntar ett till.. så du är så välkommen så...!!
    ja är väl den enda som inte har barn innan men har BF 7 dec..
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!