• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym

lollisen: du har flera gånger nämnt att ingen talat med systern i sig.. undrade om du sett att hennes mamma tydligen tagit ett snack om detta mendu svarade inte..(?)

• lollisen
    Anonym skrev 2009-08-02 15:15:23 följande:
    lollisen: du har flera gånger nämnt att ingen talat med systern i sig.. undrade om du sett att hennes mamma tydligen tagit ett snack om detta mendu svarade inte..(?)
    Jag såg/läste att mamman och systern ünt so weiter hade diskuterat saken innan de hintat systern om detta. Eller menar du nåt annat? Möjligt att jag missat nåt. Då får du gärna visa mig isf.

DEt jag inte förstår är att varför kan man inte ha en rak och ärlig kommunikation om saker och ting istället för att det ska blossa upp till världens grej?
  • enny signatur
    Anonym skrev 2009-08-02 15:12:50 följande:
    hon kan ju anse mycket..men man utgår väl från det hon skriver.. dvs. hon nämner inget om hur systern klär sig så varför dra in det?
    Poängen är att systern kan ha åsikter om mycket, tycker du då att man ska anpassa sig efter det i alla lägen för att respektera sin syster?

Jag utgår från det hon skriver men köper knappast bilden rakt av. Jag tar det som att hon upfattar det så, inget annat
  • Anonym
    enny signatur skrev 2009-08-02 15:19:07 följande:
    Poängen är att systern kan ha åsikter om mycket, tycker du då att man ska anpassa sig efter det i alla lägen för att respektera sin syster? Jag utgår från det hon skriver men köper knappast bilden rakt av. Jag tar det som att hon upfattar det så, inget annat
    inte alla lägen..men när det gäller att flasha pattarna borde man som syster visa mer respekt.. utan tvekan. Annat är bara omoget och egoistiskt anser jag.
  • enny signatur
    Anonym skrev 2009-08-02 15:33:23 följande:
    inte alla lägen..men när det gäller att flasha pattarna borde man som syster visa mer respekt.. utan tvekan. Annat är bara omoget och egoistiskt anser jag.
    Beror kanske på vilken syn man har på nakenhet. Jag tycker det inte är värre med en barbröstad kvinna än en man.
  • Anonym
    enny signatur skrev 2009-08-02 15:52:35 följande:
    Beror kanske på vilken syn man har på nakenhet. Jag tycker det inte är värre med en barbröstad kvinna än en man.
    kanske du tycker så.. men det gör verkligen inte alla.. dom allra flesta anser att det är skillnad på kvinnobröst och mans bröst och därför borde man respektera detta om man hade lite sunt förnuft.
  • enny signatur
    Anonym skrev 2009-08-02 15:58:09 följande:
    kanske du tycker så.. men det gör verkligen inte alla.. dom allra flesta anser att det är skillnad på kvinnobröst och mans bröst och därför borde man respektera detta om man hade lite sunt förnuft.
    Så du tycker att man helt enkelt ska anpassa sig efter andras åsikter? Många stör sig på homosexuella och därför bör de inte kyssas offentligt, det borde man respektera om man har lite sunt förnuft. Eller?

Vi har helt enkelt olika åsikt om vad som är vad och vad som är ok. Ts syster verkar ha en annan syn än ts med.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-02 16:09:47 följande:
    Din syrra e en hora! Dumpa!
    Tar hon betalt för sex? :S
  • vildochvacker
    Anonym skrev 2009-08-01 15:50:54 följande:
    Nja visst får hon amma, men medans vi satt o käka frukost idag så kom hon in i köket med ena tutten hängandes från bhn o en halvsovande unge i armen o kolla in min man om han kolla in henne? O så börja hon fråga tillgjort med sexuell ton i rösten om han sovit gott o vad han tycker om sverige..hon totalignorera mig! Skulle inte ni bli svartsjuka lr?
    NEJ inte på min syster, hör du inte hur puckat det låter?
  • vildochvacker
    Anonym skrev 2009-08-01 16:17:25 följande:
    Han har sagt många ggr att han älskar mig så att nästan gör ont, men jag e osäker ändå, pga att hon har sagt förr att hon skulle kunna ta ifrån min pojkvän om hon ville fast i skojsam ton..jag litar på min man men ändå...han flirtar ju inte tbx, han e bara trevlig mot henne.
    men herregud GÖR DET ENKELT FÖR DIG
    sluta träffa systern, bryt eller nåt alt träffa henne UTAN din man.
    ALT öppna munnen och förklara ditt " problem "
    simpelt!
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman