• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • FIame

Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 19:08:00 följande:

för det första kan du verkligen inte begära att alla kvinnor ska skyla sig själv när de ammar bara för din fru gör det, dessutom inte i sitt eget hem!!!!!!! För det andra så har väl karln nån egen vilja eller är han en lobotomerad jävla idiot? Vad menar du med: "Jag tycker du ska hålla din syrra på avstånd annars tror jag att hon kommer försöka förföra din man, så vidare du inte är med på att dela honom" har han inget att säga till om?? vad är det för diskriminerande syn på män egentligen??
    Klart det är bra att folk är diskreta, sen är jag så pass tolerant att jag varken säger till barbröstade kvinnor på ica som barbröstade män som springer omkring och rotar i köttdisken.

Det handlar faktiskt om klass. White trash skyler sig inte medan lite högre klass på kvinnan så beteer hon sig inte såhär.. såvida hon inte är ute efter något mer.

Inte alls diskriminerande, han kanske gillar henne också, hon är trots allt hennes syster och för många är det lockande.

Vidare tror betydligt många gånger mer på TS inlägg än på dina anonyma anti-hypoteser, faktiskt.
  • Anonym (svartis?)
    FIame skrev 2009-08-02 19:15:35 följande:
    Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 19:08:00 följande: Klart det är bra att folk är diskreta, sen är jag så pass tolerant att jag varken säger till barbröstade kvinnor på ica som barbröstade män som springer omkring och rotar i köttdisken. Det handlar faktiskt om klass. White trash skyler sig inte medan lite högre klass på kvinnan så beteer hon sig inte såhär.. såvida hon inte är ute efter något mer. Inte alls diskriminerande, han kanske gillar henne också, hon är trots allt hennes syster och för många är det lockande.Vidare tror betydligt många gånger mer på TS inlägg än på dina anonyma anti-hypoteser, faktiskt.
    Ja du har ju visat dig ha så mycket fördommar så det känns inte ens lönt att diskutera med någon med den inställningen. Tråkigt år 2009..
  • Anonym

på grund av anonymiteten? men TS är oxå anonym...

FIame skrev 2009-08-02 19:15:35 följande:
    Vidare tror betydligt många gånger mer på TS inlägg än på dina anonyma anti-hypoteser, faktiskt.
  • Anonym

Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 19:08:00 följande:

för det första kan du verkligen inte begära att alla kvinnor ska skyla sig själv när de ammar bara för din fru gör det, dessutom inte i sitt eget hem!!!!!!! För det andra så har väl karln nån egen vilja eller är han en lobotomerad jävla idiot? Vad menar du med: "Jag tycker du ska hålla din syrra på avstånd annars tror jag att hon kommer försöka förföra din man, så vidare du inte är med på att dela honom" har han inget att säga till om?? vad är det för diskriminerande syn på män egentligen??
    men för faaannn...vad irriterande fattar folk fortfarande inte vad tråden handllar om?! ts. har ju skrivit ganska mycket som tyder på att hennes syster beter sig på ett konstigt sätt.. bla. knallar runt barbystad utan att amma etc. saker hon inte gör när hennes man inte är i närheten och som även andra i familjen uppmärksammat... alltså har hon ju påpekat att det är det hon stör sig på.. inte om hon ammar diskret i samma rum..
  • enny signatur
    FIame skrev 2009-08-02 19:00:51 följande:
    Men det är ju för helsike skillnad på amma och amma. Mitt barns mamma ammar och har ammat väldigt mycket, men hon gör det diskret och skyler sig, går och sätter sig i lugn och ro någonstans ostört. Sen finns det kvinnor som visar tuttarna på en stor vägkorsning med hänvisning till att dom ska amma. TS. Jag tycker du ska hålla din syrra på avstånd annars tror jag att hon kommer försöka förföra din man, så vidare du inte är med på att dela honom, för det skulle i vissa människors (inklusive mitt eget ibland) synsätt vara helt okej.
    Går hon inte iväg för att hon vill ha lugn och ro?
    Anonym skrev 2009-08-02 20:17:15 följande:
    Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 19:08:00 följande: men för faaannn...vad irriterande fattar folk fortfarande inte vad tråden handllar om?! ts. har ju skrivit ganska mycket som tyder på att hennes syster beter sig på ett konstigt sätt.. bla. knallar runt barbystad utan att amma etc. saker hon inte gör när hennes man inte är i närheten och som även andra i familjen uppmärksammat... alltså har hon ju påpekat att det är det hon stör sig på.. inte om hon ammar diskret i samma rum..
    nej men om hon är barbröstad när barnet nyss amnt och nu sover i hennes famn.
    Jag tror ts ser mer spöken än vad som finns, utan att säga hur många spöken som finns.
    Men det verkar ju ha löst sig?
    Anonym skrev 2009-08-02 18:48:22 följande:
    jo hennes syrrans åsikt verkar ju ganska uppenbart vara att det är okej att flirta med hennes man..=0( ska man hårddra det som du gör så varför respektera nåns åsikter överhuvudtaget? då kan man ju knalla runt och visa fittan för ens syrras man oxå..vadå man kanske tycker det är skönt att gå runt naken..varför bry sig om nån annan störs av det? ........ tänkande i sandlåde-nivå tycker jag *suck*
    Om någon går naken i sitt hem så tycker jag det är helt ok. Vill jag inte vara med om det så väljer jag att gå. I första hand skulle jag prata med personen och förklara vad jag inte tyckte om och varför men om vi inte kunde lösa det så skulle jag gå.
    Och jo det är inte så ovanligt att det sker heller,
  • Anonym
    enny signatur skrev 2009-08-02 20:24:11 följande:
    Om någon går naken i sitt hem så tycker jag det är helt ok. Vill jag inte vara med om det så väljer jag att gå. I första hand skulle jag prata med personen och förklara vad jag inte tyckte om och varför men om vi inte kunde lösa det så skulle jag gå. Och jo det är inte så ovanligt att det sker heller,
    jo det är ju helt normalt att gå runt naken när man har gäster..haha
  • enny signatur
    Anonym skrev 2009-08-02 20:42:00 följande:
    jo det är ju helt normalt att gå runt naken när man har gäster..haha
    Jaha?
  • Anonym
    enny signatur skrev 2009-08-02 20:43:14 följande:
    Jaha?
    enny signatur skrev 2009-08-02 20:24:11 följande:
    Om någon går naken i sitt hem så tycker jag det är helt ok. Vill jag inte vara med om det så väljer jag att gå. I första hand skulle jag prata med personen och förklara vad jag inte tyckte om och varför men om vi inte kunde lösa det så skulle jag gå. Och jo det är inte så ovanligt att det sker heller,
    det kanske finns dom som gör så vad vet jag.. men jag tycker det är jävlig respektlöst att knalla runt naken/halvnaken framför tex. en systers man, skulle aldrig komma på att göra det och inte min syster heller. totalt onödigt, varför skulle man göra det om inte för att vilja visa upp sig?
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-02 19:01:33 följande:
    Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 18:56:16 följande:
    ha ha ha.. jag veeeet... Tog verkligen åt mig och ska uppsöka psykolog imorgon det första jag gör! Jag vill verkligen inte känna svartsjuka för cyberförstföderskor som är ensamstående och som har en syster som skriver om en tråd om denne.... ? Nä jag förstod knappt det där själv, I'm in a big need of a psykolog damn it!
    Du var mig en rolig liten filur, jag lovar att skratta med dig och inte åt dig. Jag kan inte förstå alla reaktioner på dina inlägg. Med tanke på att du har en egen syster som flirtar och med din man och kan identifiera dig med ts. Fattar inte ts att du har varit i samma situation som henne och kan försäkra henne om att hon bara inbillar sig och att hon är svartis.
    Sen kan jag inte förstå hur stora härliga bröst kan vara förföriska.
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-02 22:55:18 följande:
    Du var mig en rolig liten filur, jag lovar att skratta med dig och inte åt dig. Jag kan inte förstå alla reaktioner på dina inlägg. Med tanke på att du har en egen syster som flirtar och med din man och kan identifiera dig med ts. Fattar inte ts att du har varit i samma situation som henne och kan försäkra henne om att hon bara inbillar sig och att hon är svartis.Sen kan jag inte förstå hur stora härliga bröst kan vara förföriska.
    Jag skrattar iallafall åt detta inlägget ganska rejält faktiskt.
    Har jag en syster som flirtar med mina män? -Nej.
    Skulle jag bli svartsjuk OM hon skulle göra det? -Nej.
    Kan jag identifiera mig med TS? -Nej.
    Kan jag förstå att stora härliga bröst kan ses som förföriska? -Ja, MEN inte då det hänger ett barn å snuttar/precis har gjort.
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman