• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym
    enny signatur skrev 2009-08-02 16:08:43 följande:
    Så du tycker att man helt enkelt ska anpassa sig efter andras åsikter? Många stör sig på homosexuella och därför bör de inte kyssas offentligt, det borde man respektera om man har lite sunt förnuft. Eller? Vi har helt enkelt olika åsikt om vad som är vad och vad som är ok. Ts syster verkar ha en annan syn än ts med.
    jo hennes syrrans åsikt verkar ju ganska uppenbart vara att det är okej att flirta med hennes man..=0( ska man hårddra det som du gör så varför respektera nåns åsikter överhuvudtaget? då kan man ju knalla runt och visa fittan för ens syrras man oxå..vadå man kanske tycker det är skönt att gå runt naken..varför bry sig om nån annan störs av det? ........ tänkande i sandlåde-nivå tycker jag *suck*
  • Anonym (svartis?)

är den här tråden igång fortfarande?? har hon inte tagit itu med sitt svartsjuka beteende?

• Anonym (svartis?)
    Anonym skrev 2009-08-02 16:09:47 följande:
    Din syrra e en hora! Dumpa!
    hahahaha den som sa det han va det, eller nått..
  • lollisen

Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 18:51:29 följande:

är den här tråden igång fortfarande?? har hon inte tagit itu med sitt svartsjuka beteende?
    Nej, nu är det tydligen jag som är svartsjuk på ensamstående förstföderskor.
  • Anonym (svartis?)
    lollisen skrev 2009-08-02 18:53:57 följande:
    Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 18:51:29 följande: Nej, nu är det tydligen jag som är svartsjuk på ensamstående förstföderskor.
    oj hejsan hoppsan! det låter som nått att vara sotis på... verkligen. sköna vinklingar i den här tråden.
  • FIame
    TyskMamma skrev 2009-08-01 16:34:38 följande:
    Stackars stackars TS. Vad tragisk du måste vara som faktiskt på fullaste allvar tror att syrran vill ha mannen för att hon ammar sitt barn framför honom. Ska hon låta ungen svälta för att TS tycker det är oanständigt att amma framför män?! Är detta verkligen allvar år 2009? Jag råder bara denna stackars människa att söka hjälp för sin egen överdrivna svarsjuka, och eventuellt köpa sig en egen liten burka att bära när din syster råkar ha en man hemma hos er nån gång?
    Men det är ju för helsike skillnad på amma och amma. Mitt barns mamma ammar och har ammat väldigt mycket, men hon gör det diskret och skyler sig, går och sätter sig i lugn och ro någonstans ostört. Sen finns det kvinnor som visar tuttarna på en stor vägkorsning med hänvisning till att dom ska amma.

TS. Jag tycker du ska hålla din syrra på avstånd annars tror jag att hon kommer försöka förföra din man, så vidare du inte är med på att dela honom, för det skulle i vissa människors (inklusive mitt eget ibland) synsätt vara helt okej.
  • lollisen

Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 18:56:16 följande:

oj hejsan hoppsan! det låter som nått att vara sotis på... verkligen. sköna vinklingar i den här tråden.
    ha ha ha.. jag veeeet... Tog verkligen åt mig och ska uppsöka psykolog imorgon det första jag gör! Jag vill verkligen inte känna svartsjuka för cyberförstföderskor som är ensamstående och som har en syster som skriver om en tråd om denne.... ?

Nä jag förstod knappt det där själv, I'm in a big need of a psykolog damn it!
  • Anonym (svartis?)
    FIame skrev 2009-08-02 19:00:51 följande:
    Men det är ju för helsike skillnad på amma och amma. Mitt barns mamma ammar och har ammat väldigt mycket, men hon gör det diskret och skyler sig, går och sätter sig i lugn och ro någonstans ostört. Sen finns det kvinnor som visar tuttarna på en stor vägkorsning med hänvisning till att dom ska amma. TS. Jag tycker du ska hålla din syrra på avstånd annars tror jag att hon kommer försöka förföra din man, så vidare du inte är med på att dela honom, för det skulle i vissa människors (inklusive mitt eget ibland) synsätt vara helt okej.
    för det första kan du verkligen inte begära att alla kvinnor ska skyla sig själv när de ammar bara för din fru gör det, dessutom inte i sitt eget hem!!!!!!! För det andra så har väl karln nån egen vilja eller är han en lobotomerad jävla idiot? Vad menar du med: "Jag tycker du ska hålla din syrra på avstånd annars tror jag att hon kommer försöka förföra din man, så vidare du inte är med på att dela honom" har han inget att säga till om?? vad är det för diskriminerande syn på män egentligen??
  • Anonym (svartis?)
    lollisen skrev 2009-08-02 19:01:33 följande:
    Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 18:56:16 följande: ha ha ha.. jag veeeet... Tog verkligen åt mig och ska uppsöka psykolog imorgon det första jag gör! Jag vill verkligen inte känna svartsjuka för cyberförstföderskor som är ensamstående och som har en syster som skriver om en tråd om denne.... ? Nä jag förstod knappt det där själv, I'm in a big need of a psykolog damn it!
    haha mm lika bra att söka hjälp omgående. my god att folk orkar. undrar hur dom fungerar i verkliga livet, om dom är lika svävande i det blå eller har nån kroppsdel på jorden.
  • lollisen

Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 19:09:10 följande:

haha mm lika bra att söka hjälp omgående. my god att folk orkar. undrar hur dom fungerar i verkliga livet, om dom är lika svävande i det blå eller har nån kroppsdel på jorden.
    De flesta verkar vara väldigt lik kossor i flock.

Jo, men tänk efter lite.. Kossor är ju i flockar, är där typ en ko som skelar med ögonen så blir denne utmobbad. Om någon är liiiite olik de andra, så får de stå utanför själva flocken.

Sen är det som så, att man märker på många härinne (OCH i verkliga livet) att de är lata i sina fetthjärnor!
    Det är lättare att tränga in sig i sina flockar, hålla med och följa strömmen, än att faktiskt engagera sig i andra eller i frågor och tänka lite mer på djupet.
    Det är ju faktiskt lättare att döma ut folk, så slipper man engagera sig!
    Lättare att döma ut tillsammans i grupp, så att man känner en slags samhörighet..

Blääää...

Ja,jag är en bitterfitta just nu för att jag blir så trött på att människor är så fördömande...
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman