• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-02 23:23:59 följande:
    Jag skrattar iallafall åt detta inlägget ganska rejält faktiskt. Har jag en syster som flirtar med mina män? -Nej. Skulle jag bli svartsjuk OM hon skulle göra det? -Nej.Kan jag identifiera mig med TS? -Nej.Kan jag förstå att stora härliga bröst kan ses som förföriska? -Ja, MEN inte då det hänger ett barn å snuttar/precis har gjort.
    Du skulle bli förvånad om du öppnade ögonen och tog dig en titt på vårt samhälle, allt är inte så sockersött som man gärna vill tro.
    Det finns faktiskt folk som tänder på bröst även om det är en bebis närvarande, ledsen att behöva göra dig besviken.
    Men världen är grym, tragiskt men sant.
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-03 00:25:29 följande:
    Du skulle bli förvånad om du öppnade ögonen och tog dig en titt på vårt samhälle, allt är inte så sockersött som man gärna vill tro.Det finns faktiskt folk som tänder på bröst även om det är en bebis närvarande, ledsen att behöva göra dig besviken. Men världen är grym, tragiskt men sant.
    Okej?
    Well, för mig existerar det värre grymheter än att någon uppskattar att se ett par bröst liksom.
    Jag har ingenstans skrivit att allt skulle vara sockersött, det är jag väl medveten om att verkligheten inte ser ut så. Särskilt inte i ett samhälle som dömer ut varandra så hårt som det gör idag. DET är tragiskt och grymt.
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-02 23:23:59 följande:
    Jag skrattar iallafall åt detta inlägget ganska rejält faktiskt. Har jag en syster som flirtar med mina män? -Nej. Skulle jag bli svartsjuk OM hon skulle göra det? -Nej. Kan jag identifiera mig med TS? -Nej. Kan jag förstå att stora härliga bröst kan ses som förföriska? -Ja, MEN inte då det hänger ett barn å snuttar/precis har gjort.
    men vadå tror du inte att många män tänder på kvinnors bröst bara för att dom HAR ammat? varför skulle dom inte? bröst fortsätter ju ändå att vara bröst ju... förstår inte det där med att gå omkring med brösten hängandes efter att man slutat amma, bland folk..
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-03 00:50:09 följande:
    men vadå tror du inte att många män tänder på kvinnors bröst bara för att dom HAR ammat? varför skulle dom inte? bröst fortsätter ju ändå att vara bröst ju... förstår inte det där med att gå omkring med brösten hängandes efter att man slutat amma, bland folk..
    Jag menade då en mamma kommer ut från sovrummet tex, med ena bröstet på luftning då hon precis ammat sitt barn. Tvivlar på att majoriteten skulle finna detta upphetsande, men självklart finns det väl de som gör det med.
    Ser det bara inte som ett jätteproblem.
  • Anonym
    Håller med
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-03 01:05:12 följande:
    Jag menade då en mamma kommer ut från sovrummet tex, med ena bröstet på luftning då hon precis ammat sitt barn. Tvivlar på att majoriteten skulle finna detta upphetsande, men självklart finns det väl de som gör det med. Ser det bara inte som ett jätteproblem.
    finns nog väldigt många män som skulle bli minst lika attraherade/vissa kanske lite generade/obekväma av ett bröst i den situationen som dom skulle bli om en kvinna tog upp tröjan och visade pattarna... vad är skillnaden liksom? är ju inte nåt barn som ligger vid bröstet och äter ju..hmm..
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-03 01:05:12 följande:
    Jag menade då en mamma kommer ut från sovrummet tex, med ena bröstet på luftning då hon precis ammat sitt barn. Tvivlar på att majoriteten skulle finna detta upphetsande, men självklart finns det väl de som gör det med. Ser det bara inte som ett jätteproblem.
    men lufta brösten?..kan man inte fortsätta göra det i rummet då en stund till innan man går ut till andra ?
  • enny signatur
    Anonym skrev 2009-08-02 21:41:00 följande:
    det kanske finns dom som gör så vad vet jag.. men jag tycker det är jävlig respektlöst att knalla runt naken/halvnaken framför tex. en systers man, skulle aldrig komma på att göra det och inte min syster heller. totalt onödigt, varför skulle man göra det om inte för att vilja visa upp sig?
    För att situationen gör det naturligt tex när man är påväg från dushen/bastun osv.
    Halvnaken.. ja det brukar jag vara när jag badar tex...
    Jag ser inte nakenhet på samma sätt som du. Om jag knallar omkring naken framför min systers man (vilken av systrarna är inte relevant) så är det knappast för att förföra... Men jag ser inte det som vidare sannolikt heller iofs. Men visst kan det säkert ske.
    Anonym skrev 2009-08-03 01:24:35 följande:
    men lufta brösten?..kan man inte fortsätta göra det i rummet då en stund till innan man går ut till andra ?
  • enny signatur
    Och mage är mage.. whats your point?
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-03 01:18:58 följande:
    finns nog väldigt många män som skulle bli minst lika attraherade/vissa kanske lite generade/obekväma av ett bröst i den situationen som dom skulle bli om en kvinna tog upp tröjan och visade pattarna... vad är skillnaden liksom? är ju inte nåt barn som ligger vid bröstet och äter ju..hmm..
    Fast, jag har inte läst att systern liksom drog upp tröjan framför nyllet på ts man och tryckte upp dem där...
    Jag läste att systern kom ut med bröstet utanför tröjan. Precis som då man luftar brösten efter amning...? Men jag kanske tolkade helt fel, det är säkert som så att systern är en elak jävel som vill visa upp sina mjölkstinna bröst, drar upp tröjan och slänger runt med dem i tid och otid..? Låter mer troligt..
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman