• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-03 11:31:45 följande:
    Klart man kan. Likväl som att man även kan säga till om man känner sig besvärad... What's the deal liksom?
    Ja, det är ju såååååååå lätt och absolut inget pinsamt att be någon att stoppa in tuttarna i bh:n efter ammning.

- Du ursäkta, jag vet att vi är i ditt hem nu, men vill du vara så vänlig och ta på dig bh:n igen.
  • Anonym

Anonym (svartis?) skrev 2009-08-03 12:27:55 följande:

HAHAHAHAHAHAHAHA det där var dagens, tackar för det, du förlängde mitt liv då ett gott skratt förlänger livet.
    Kul att man kan roa någon iallafall.
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-03 13:53:25 följande:
    Ja, det är ju såååååååå lätt och absolut inget pinsamt att be någon att stoppa in tuttarna i bh:n efter ammning.- Du ursäkta, jag vet att vi är i ditt hem nu, men vill du vara så vänlig och ta på dig bh:n igen.
    Men de var ju inte hemma hos systern?

och ja, det är väl inte svårt att säga att man känner sig besvärad av någons nakenhet om man nu är det?
    Eller så kan man skämta om det som jag skrivit i tidigare inlägg, så blir det inte lika spänt.
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-03 13:24:56 följande:
    Okej, jodå jag har läst tråden i stort sett från början och jag förstår inte varför du drar in en sådan liknelse då den är helt irrelevant för tråden...?
    lollisen skrev 2009-08-03 13:24:56 följande:
    Okej, jodå jag har läst tråden i stort sett från början och jag förstår inte varför du drar in en sådan liknelse då den är helt irrelevant för tråden...?
    varför skulle det vara irrelevant?! läs igen så KANSKE du fattar innebörden..
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-03 14:01:50 följande:
    varför skulle det vara irrelevant?! läs igen så KANSKE du fattar innebörden..
    För att du blandar in sådant som inte har hänt, därför anser jag det vara irrelevant.
    Du behöver absolut inte sjunka så lågt att du skriver nedlåtande till mig, finns ingen anledning för sandlådenivå här? Eller hur?
  • Anonym (buset)

Oavsett hur man påpekar att nån har "glömt" stoppa in tuttarna i BH'n, så handlar ju detta om att systern uppenbarligen gör så med meningen.

Hon gör bara så när TS man är i närheten, aldrig annars. Skulle det vara en slump?

• Anonym
    lollisen skrev 2009-08-03 13:55:06 följande:
    Men de var ju inte hemma hos systern? och ja, det är väl inte svårt att säga att man känner sig besvärad av någons nakenhet om man nu är det? Eller så kan man skämta om det som jag skrivit i tidigare inlägg, så blir det inte lika spänt.
    vet du vad.. DU kanske tillhör en av dom som inte tycker det känns jobbigt att säga en sån sak.. men jag slår vad om att det är JÄVLIGT många som tycker sånt känns jobbigt som faan av olika anledningar..du är verkligen långt ifrån den skarpaste kniven i lådan om du har noll förståelse för det, vilket du verkar ha av dina kommentarer att döma ...

tja när man läser här inser man ju att det vimlar av brudar som du som saknar det sunda förnuftet.. som måste få allt sagt i ansiktet för att fatta ett dyft.. tja lärorikt.
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-03 14:17:51 följande:
    vet du vad.. DU kanske tillhör en av dom som inte tycker det känns jobbigt att säga en sån sak.. men jag slår vad om att det är JÄVLIGT många som tycker sånt känns jobbigt som faan av olika anledningar..du är verkligen långt ifrån den skarpaste kniven i lådan om du har noll förståelse för det, vilket du verkar ha av dina kommentarer att döma ... tja när man läser här inser man ju att det vimlar av brudar som du som saknar det sunda förnuftet.. som måste få allt sagt i ansiktet för att fatta ett dyft.. tja lärorikt.
    Well, okej. Du vill alltså hålla diskussionen på sandlådenivå? Ja, det kanske funkar så i din vardag, att ser inte alla på samma sätt som du, så är de dumma människor?

Inte speciellt givande.

Jag dömer ingen. Däremot förstår jag inte varför det är så svårt att faktiskt vara vuxen nog att säga ifrån då det inte känns bra?
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-02 19:13:23 följande:
    Anonym (svartis?) skrev 2009-08-02 19:09:10 följande: De flesta verkar vara väldigt lik kossor i flock. Jo, men tänk efter lite.. Kossor är ju i flockar, är där typ en ko som skelar med ögonen så blir denne utmobbad. Om någon är liiiite olik de andra, så får de stå utanför själva flocken. Sen är det som så, att man märker på många härinne (OCH i verkliga livet) att de är lata i sina fetthjärnor! Det är lättare att tränga in sig i sina flockar, hålla med och följa strömmen, än att faktiskt engagera sig i andra eller i frågor och tänka lite mer på djupet. Det är ju faktiskt lättare att döma ut folk, så slipper man engagera sig! Lättare att döma ut tillsammans i grupp, så att man känner en slags samhörighet.. Blääää... Ja,jag är en bitterfitta just nu för att jag blir så trött på att människor är så fördömande...
    klart.....DU skriver ju ALDRIG nedlåtande saker..*snark*
  • lollisen
    Anonym skrev 2009-08-03 14:21:25 följande:
    klart.....DU skriver ju ALDRIG nedlåtande saker..*snark*
    Där pratade jag om människor i allmänhet, inte riktat till någon specifik.

Har jag skrivit nåt nedlåtande till dig/om dig?
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman