Boende i Schweiz del 9
Välkommen till del 9 i Schweiztråden!
Här träffas alla vi som på något sätt har anknytning till Europas vackra alpland!
Välkommen till del 9 i Schweiztråden!
Här träffas alla vi som på något sätt har anknytning till Europas vackra alpland!
Nu har camilla skickat ut inbjudan till nästa Miniklubben möte. Har ni som mailat henne fatt svar?
[citat]
Hanna: Camilla verkar inte svara pa mail just nu. Ingen jag vet har fatt Ain skrev 2009-10-24 09:35:15 följande: Vi har inte fatt nagot mail ang. nästa möte ännu, ska meddela om vi far det. En jag känner har mailat henne om att ha nästa möte hos sig och hon har heller inte fatt svar.
[/citat]
Hej! Får jag vara med här?
Vår familj bor I fransktalande delen av Geneve sedan tre dagar tillbaka. Vi bor på gatan l'Athenen. Jag talar inte särskilt mycket franska och känner mig därför ganska ensam just nu..
Jag håller på att bli medlem I SWEA och svenska mammor. Vi har en pojke på 6 månader. Jag skulle gärna gå på träffar i miniklubben.
Skriv gärna på forumet när ni har träffar så skall jag försöka hitta dit med bussen/tåget..
// Emma
Northern Star/ Emma: Nästa miniklubb är hos Miriame, dock vet jag inte hur lätt det är att ta sig till henne med buss och tag. Det gar säkert, men hon bor utanför Morges i en liten by. Men om du kontaktar henne sa kan hon säkert hjälpa dig närmare. Kanske nagon kan hämta fran tagstationen om det inte finns anslutande bussar. Jag inboxar mer info.
Klubben är 10 november. Svar senast 7:e
Northern Star: sag att du kommer fran Umea. Det gör jag med
Sedan 2001 såg jag..
Jo, det börjar ju bli ett tag nu
Vilka fler har tänkt gå på miniklubben den 11:e ?
Jag ska nog pa miniklubben. Min kompis Malin ska troligast ocksa dit.
Appropa träff i Geneve sa kommer jag gärna om jag kan. är det fint väder kan man säkert vara ute, men chansen kanske inte är sa stor som det ser ut nu
Leklandet (om du menar Yatouland, fast det ligger väl inte i nagon hamn? Har Geneve överhuvudtaget en hamn? ) är roligt, men da blir man nog ganska utspridda beroende pa hur ungarna springer. Det är lättare att kunna prata om man typ är hemma hos nagon.