Hej!
Har bara skummat dessa sidor nu, har haft så mkt att stå i att man glömemr kika in här! Vi har ju iaf flyttat in i huset nu, det är målare, snickare osv här hela dagarna känns det som, haha, men snart är det klart! de 2 sista rumen ska tapetseras nu bara=) känns så skönt och jag är så nöjd med mina val hittills!
Mollie är 8 månader nuoch det är verkligen full rulle nu! Hon kryper för fullt, har visserligen gjort det ett tag men hastigheten ökar hela tiden
Vilgoth är hemam med oss ännu, ska ta tummen ur och söka ny förskoleplats åt honom nu! Har velat vänta med det tills vi likcom flyttat och sådär, har ju inte alls vetat hur länge till det skulle dröja, men vips, sen gick det snabbt och här sitter vi nu! Skulle också viljava med på fika, vi sak till våran ÖF grupp på ons kl 13, så jag skulle ju kunna kliva upp och åka in då.. men jag har ju som sagt båda barnen med mig, 2 oooootroligt vilda barn kan tilläggas.. Men vi får se! Hänger gärna emd nån gång snart annars ändå!!
Bla bla bla.. vad jag skriver, men som sagt så va de ju ett tag sen! Känns som en evighet ju!
Hoppas ni haft en fin helg.