• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Katarina m Leon o Matteo

Hej! Hoppas ni haft en trevlig helg allihop! Kikar in lite snabbt för att meddela att jag återigen måste ställa in fikat (suckar). Leon har en tid hos tandläkaren på tisdag fm och därmed måste jag istället jobba på onsdag *suck och stön*. Hoppas att ni får trevligt och att jag får hänga på snart igen! Till helgen blir det dock kul, kul jobb med besök på formex och lite ensamtid med Flisan i storstan . Kram!

• Ohanna

Hänger med på fikat också! Lilla Elise har jag ju aldrig sett- hoppas ni dyker upp katarina! Ska bli kul att träffa Axel (han måste blivit stor nu!) och Viggo, det har ju hänt lite sen sist! Tror Axel var 3 eller 4 månader sist vi sågs!

Ikea onsdagen 26:e kl 9.00
    Katarina och Elise
    Madde o Axel?
    Lina o Leja (kanske)
    Anna o Viggo (kommer ca 9:30)
    Annelie och Erik
    Sandra och Colin + Alex
    Johanna o Moa

• Ohanna

Katarina; Haha- jag skrev samtidigt som dej att det blir kul att ses på fikat- samtidigt som du skrev att du måste ställa in! Komiskt...

Har någon här gått till fotograf för babyfotografering? Vem gick ni till, vad kostade det, var ni nöjda och vad ingick? Funderar på att fota Moa nu och sen när hon blir 1 år.

• Caranlachiel

jeaxx: Den har jag redan hittat, men tack!

Jag kanske inte kan komma på onsdag beroende på hur jag mår. Har varit förkyld i några dagar nu och det verkar inte bli bättre. Vill inte utsätta er andra för det, så blir jag inte bättre stannar jag hemma. Katarina jag tar bort dig från listan också då.

Madde o Axel?
    Lina o Leja (kanske)
    Anna o Viggo (kommer ca 9:30)
    Annelie och Erik (?)
    Sandra och Colin + Alex
    Johanna o Moa

Lill-Erik kom till oss den 6 april!
  • Annizsj

Jag får nog också hoppa onsdagens fika. Vi har tid på BVC på fm, så orkar ute stressa först till dagis för att sedan ta en snabbfika på IKEA. Hoppas på ett annat tillfälle att ses i nästa vecka. Kanske promenera å sen ta en liten fika? Vad tror ni om det? har ju tänkt börja gå mkt nu, komma i form igen. Inte för att jag har massa extrakilon att få bort (har reda tappat alla kilon), men för att känna sig lite piggare.

Madde o Axel?
    Lina o Leja (kanske)
    Annelie och Erik (?)
    Sandra och Colin + Alex
    Johanna o Moa

• Caranlachiel

Håller med Annizsj, jag går också gärna en promenad! Hade gärna kommit igång och gått iaf varannan dag, har varit lite slarvig med det där hittills.

Sen har jag ju tänkt börja simma och styrketräna också, nån som känner sig sugen på att följa med?

Lill-Erik kom till oss den 6 april!
  • Thullan

Lina o Leja (kanske)
    Annelie och Erik (?)
    Sandra och Colin + Alex
    Johanna o Moa

• Annizsj

Synd att så många droppat av på onsdag. Vad säger ni om promenad plus fika/glass i stan på torsdag? Ska vi säga 9:30 utanför Nordea? Kan vi kanske gå längs Vättern? Ska bli fint väder.Sedan kan vi ju ta en glass på piren eller fika någonstans?

Anna o Viggo

• Katarina m Leon o Matteo

Min svärmor hade visst bokat frisörtid på onsdag så då kanske jag hänger på trots allt.. (vi jobbar ju som de flesta vet ihop) men blir kanske inte så långvarig. Vi får se helt enkelt! Men troligtvis valsar jag in en kvart sen med hungrig bebis och halvsminkat öga .

• fru Ingeborg

här är det fullt ös Har varit iskolan i dag och ska även gå på tisd-onsd. Jättekul Läser ju BVC delen nu så nu kommer jag vara "jobbig BVCtant" ett par veckor fast de är ju inte där jag tänkt att vara sen så ni kan vara lugna... Mannen har fått åka skyttetrafiken till raster för amning Hon vägrar flaska vår lilla men börjar fatta vad hon ska göra med pureérna mer och mer!

Klagade på däckena/butiken här på fl i phil&teds tråden och butiken var visst oxå här på fl så de har nu lovat att försöka skynda på det hela.. men det är sååå irreterande att inte ha någon vettig vagn!!

Cara hoppas du förstod min förklaring på FB

Ohanna kul att det gick bra på dopet.. vi döper om 2v.

Jeaxx jag har tänkt köra med jacka och "hängselbyxor" till Leah i strl 74. Vet inte om det är bäst.. men då tänkte jag att när hon ska åka vagn så behöver man ju inte sätta på hela overallen utan bara jackan, kommer ju ha åkpåse och fårskinn med. Ska till ullared på lördag så tänkte att jag ev köper en fleeceoverall om det finns oxå till bra pris..

Visst var det någon här som tipsade om en bra barnfrisör??? MÅSTE klippa håret på sonen nu...

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09