Jeaxx-- ja, kom på sen att Vilja är lite yngre än Milo. Å Visa är ju ganska liten vad jag har förstått (tittar på min klumps som ligger på golvet å tränar sitt hull, hihi). Sen skiljer sig många plagg i storlekar. Endel 80 är jättestora å endel mkt mindre etc. Om man ska hitta en riktigt varm å gå overall är PoP bra hur som. Men de kostar också, fast vi fick våran på rea, men det var efter jul. Fleeceoveraller tycker jag de har överallt. Jag tycker att det är så skönt denna gång, alla dyra plagg får ju Viggo ärva efter brorsan. Det enda dyra nu är när vi måste köpa en ny bilbarnstol, blir väl runt november. Sedan har jag mormor å farmor som hela tiden frågar vad barnen behöver nu, främst Milo eftersom Viggo får ärva det mesta. Igår satte jag på Milo ett par nya jeans som farmor köpt. Jisses va snyggt de satt, han såg så snygg ut (om man nu får säga att sin snart 2,5 åring är snygg å inte bara söt). Ska jag vara ärlig så har jag inte behövt köpa många plagg själv.
Kan tipsa dig om att BOMBOM har 60 % på ALLT just nu. Det är ganska många plagg som liknar varandra, men du kan hitta riktigt fina saker. Men du får skynda dig, vet inte exakt när de slår igen.