Redberry: Välkommen!
och om fika.. jag har ju sonen henmma på obestämd tid så om jag följer med så följer han också med! :-P
inatt fick Mollie en sjätte tand. så natten har inte varit rolig. För det första hade jag svårt att somna för jag har sån hosta. Och när jag väl somnade så började hon.s en vaknade hon typ hela tiden, sov inte mer än någon minut. Till sist gick sambon och la sig i vardagsrummet med öronproppar.. så då fick jag ta henne, han hade gjort det tills dess! Jag hade henne på magen och hon somnade väl en kvart men sen var det igång igen, hon skrek och slängde sig omkring i sängen, bet på händerna osv.. Efter ett tag tänkte jag att lite välling kanske skulle hjälpa, hon åt 50 ml sen somnade hon till men bara i 10 minuter igen.. S U C K ! Då hade klockan hunnit bli 5.
Efter en stund somnade hon sittandes mot min mage och sen fick hon ligga med huvudet mot min mage och så sov vi till kl 6.. sen vaknade hon till men lyckades söva henne lite till och vid kl 7 vaknade vi och klev upp.
åt frukost och sådär och nu har hon sovit en stund i vagnen!
Att jag vet säkert att det var tanden är för igår kväll hade hon ingen där och inatt när jag kände hade den spruckit igenom.. 2 till är på G så vi får nog skaffa oss lite alvedon (ligger nerpackat hos farfar i våra kartonger)
jag är såå trött nu! usch.. känns som man kanppt sovit nått inatt. är barnvakt åt barnens farbror också (han är 9 år) men de får se på teve en stund medans jag vilar i soffan..^^