Hej allesammans!
Suck säger jag! Imorse vaknade jag med verk i hela kroppen. Feber....Tredje gången jag får mjölkstockning nu, trodde det inte var möjligt längre. Antar att det beror på att jag hade fönstret öppet lite inatt. Sen ligger jag ner å ammar på nätterna nu, så jag somnar alltid med lampa tänd å tutte i luften. Såhär känslig var jag liksom inte med Milo. Är iaf inte pigg alls idag. Så farmor å hennes man(andra farfar) fick ta Milo nu på em. De skulle åka till en sjö å plaska lite. Känner att vårat hem står å förfaller. Det är äckligt, behöver dammsugas sen behöver vi storhandla med,,,,Så det här få gå över fort!
Jeaxx-- Stackars liten. Det är iaf skönt att de oftast blir glada å börjar leka så fort mamma eller pappa lämnat dagis. Förstår du åker bort lite när Jonas åker iväg. Ha det så bra!!!! Jag kan kanske trösta dig lite med att jag nog har det likadant som dig. Viggo äter hela tiden å vaknar säkert en 10 ggr per natt, suck! Men det blir säkert bättre snart. Tycker det är bäst om de somnar när de har ätit precis, då vet man liksom att man troligsvis får sova några timmar. Vad gör man inte för lite sömn?
Redberry-- Det är lite upp å ner med nattningen. Inte lätt när han sover på dagarna. Men gör han inte det blir det helt outhärdligt för oss alla, inte minst så får Milo själv lida. Men vi hittar säkert ett sätt snart. Men när han väl sover så sover han verkligen.
Nej, ska vila lite nu innan lillen vaknar.....
kram på er!