Morsning!
Ett tag sen jag skrev nu igen. Har varit fullt upp i veckan, stadsparken med thullan + barn, träffat kompisar, starten på babymassage m.m. Skojigt men man blir trött...
Till råga på allt så slog ryggen till i tisdags em. Vet inte om det är ischias men det är samma som jag fick regelbundet under graviditeten å då var det både ischias samt rygg å fogar.
Försöker göra övningar så ofta som möjligt så det kan bli bra igen, har varit en pärs att gå fram å tillbaka till dagis dessa dagar men det har varit värt det så jag har kunnat vila lite medans kira är på dagis. Isolde kräver inte att mamma rör på sig lika mkt..
Kul att höra framsteg med smakportionerna! Det tar ju lite tid för de små att vänja sig, hihi. Här har vi fortfarande inte börjat än, känner ingen brådska what so ever, men hon följer spännande våra måltider så det kan nog bli dax snart...
SKa hämta hem vår ikea-stol från mina föräldrar bara först.
Jeaxx: vad härligt att ni hittat vinterkläder till båda tjejerna! jag fasar lite för det själv, overaller är ju svindyra på typ kappahl och lindex. får nog bli en sväng till ullared till å införskaffa. isolde kommer ha de overaller kira hade sin första vinter, de är bara i fleece och jag hoppas hon nöjer sig med att sitta i vagnen då, då kira gjorde det. blir hon väldigt rastlös eller avis på storasyster som får springa som hon vill så får vi väl införskaffa en då isf. tror dock att hon bara kryper på sin höjd å det kan hon få göra inomhus tycker mamma.
fru I: skönt att det funkar så bra med skolan!
cara: hungrig å övertrött är ingen rolig kombination...
annizsj: jobbigt, hoppas det snart blir bättre!