• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • FruGöransson

Mattilda: Tack för info om ÖF :)

• Caranlachiel

Åh idag lyckades jag få en extra timmes sovmorgon! Erik fick för sig att vakna kl 6 men när jag lade honom bredvid mig sov han en timma till. Mysigt och skönt!

Idag är det ÖF, ska bli kul! Vi ska visst göra puréer. Har ju jag redan gjort. Har provat avokadopuré, ärtpuré, potatis/morotpuré och häromdagen skulle jag göra melonpuré men det blev så vattnigt så jag gjorde melongröt av det hela istället. Haha.

Lill-Erik kom till oss den 6 april!
  • Ohanna

Caran; Jag är oxå nere i puréträsket Än så länge bara potatis och morot men denna veckan blir det broccoli också å nästa vecka palsternacka. Ska väga Moa på fredag- hoppas hon har gått upp lite mer nu är förgående gånger!

Jag avvaktar att skriva upp mig på fikat- känner mig lite krasslig så jag får se hur jag känner mig ikväll!

• Caranlachiel

Ohanna: Det har hon säkert! Tror Erik kommer ha gått upp en hel del också. Han äter som en häst... Denna månaden har han ju bara ätit puréer, gröt och ersättning så det lär nog vara lite skillnad från sist när han bara ammade och det inte gav honom tillräckligt.

Blev ingen ÖF för mig, Erik låg inte i fas för det. Nyss somnade han i min famn - gosigt! När han vaknar åker vi och handlar lite istället.

• jeaxx77

Hej,
    Once kommer också på fikat med Marley.

Frukost på ikea onsdag 2/9 kl 9.30

Jenny o Visa
    Annelie och Erik
    Sabah o Alice
    Kristina o Marley

• Caranlachiel

jeaxx: Marley?

• jeaxx77

Cara: Japp Kristina har en liten tjej som heter Marley. Jag tror inte ni träffats.

• Caranlachiel

jeaxx: Aha nej det har vi nog inte. Håller med - jättefint namn!

• jeaxx77

Ja och storasyster heter Hailey och det tycker jag också är jättefint

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09