• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Caranlachiel

Apropå det så tar jag kanske också med mig en kompis. Beror på hur hon fått sova.

Frukost på ikea onsdag 2/9 kl 9.30

Jenny o Visa
    Annelie och Erik
    Sabah o Alice
    Kristina o Marley
    Karin och Isabelle (kanske)

Lill-Erik kom till oss den 6 april!
  • april19

Hej tjejer!

Det var ett tag sedan jag skrev i tråden, har haft fullt upp med jobb och studier. Hörde av Sabah igår att ni planerade frukost på Ikea, något som jag (och Aston såklart) gärna hänger med på!

Frukost på ikea onsdag 2/9 kl 9.30

Jenny o Visa
    Annelie och Erik
    Sabah o Alice
    Kristina o Marley
    Karin och Isabelle (kanske)
    Ariel och Aston

• Mattilda

Hoppas ni får trevligt på fikat !
    just hemkommen från BVC och nu har hon gått upp enligt kurvan! såå skönt så ammning varannan timma + gröt har gett resultat åt vår lilla energi bomb :)
    3 cm hade hon växt med så nu är hon 67,5 cm lång och väger 6435g :)

Fick sina 5 månaders sprutor med , lilla pyret och usch vad ont i mammahjärtat det gör när hon skriker så :(
    Så förbereder mig på en feberkväll igen då som vid 3 månaders sprutorna, dock var hon lugnet själv då så är helt ok :)

• Ohanna

Mattilda; Härligt att hon gått upp ordentligt nu! Vi ska på viktkoll på fredag då är Moa 4 1/2mån, så vi hoppas oxå att hon ökat ordentligt! Tycker nog att hon börjar bli tjockare om låren av gröt +smakisar! Hoppas att Minerva inte får feber den här gången! Ikväll får du mysa med henne lite extra å skämma bort henne!

Hoppas ni andra hade det trevligt på fikat! Jag besökte mitt gamla jobb istället på deras morgonfika å alla tanter fick klämma på Moa Så nu är de nöjda ett tag framöver!

Jag lobbar för en fika nästa vecka- vad tror ni? För mig å andra som bor på torpa/väster funkar inte onsdagar alls- har ÖF på em plus att i alla fall jag funderar på att testa friskis mammagympa som är på onsdag fm. Men alla andra dagar är öppna! När kan ni andra??

• fru Ingeborg

Hoppas ni hade det trevligt på fikat

Mattilda.. skönt att hon följer kurvan!!

Ohanna har de fler mammapass än onsdagar på friskis nu? Jag gick förra gången när jag var hemma.. skitbra!! Men hörde att de skulle bara ha ett pass för mammor i jkpg så jag tänkte hoppa över de.. men skulle kanske ändå... *velar*

Någon som har tips på HUR jag ska göra för att få mina däck??? De säger varje gång när vi ringer att de ska kolla på saken o se vad som har hänt o återkomma under dagen vilket de inte har gjort... Det är SEX veckor sen nu som vi ringde första gången

• Caranlachiel

Ohanna: Haha ja Erik har också fått stabbigare lår nu, mina föräldrar kommenterade det t.o.m. Skön bild på Moa förresten! Är det den tandborste du pratade om?

Kan som sagt alla dagar utom tisdagar mellan 13-15. Är också med på fika!

• Caranlachiel

fru Ingeborg: Slå ihjäl dem!

• fru Ingeborg
    Caranlachiel skrev 2009-09-02 14:32:57 följande:
    fru Ingeborg: Slå ihjäl dem!
    God lust!! Mannen ringer till dem nu igen då jag skulle nog mördat dem i telefonen!!
  • mrsjoy

Jag hoppar gärna in här med:)
    Jag heter Maria och min dotter Emilia är snart 4 månader. (8 maj)
    Hänger gärna med på nästa träff!
    Kul att ni är här ohanna o mattilda:)

• Caranlachiel

maria89: Välkommen!

Tack för fikat förresten ni som var där. Alltid trevligt att ses!

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09