• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • mrsjoy
    Caranlachiel skrev 2009-09-02 17:40:26 följande:
    maria89: Välkommen! Tack för fikat förresten ni som var där. Alltid trevligt att ses!
    Tack!:)
  • Caranlachiel

maria89: Var bor ni nånstans?

Lill-Erik kom till oss den 6 april!
  • Mattilda

Välkommen till denna tråd med Maria :)

nu har vi köpt gåstol till Minerva men den dom hade på rea var tydligen utgående modell så köpte en lite dyrare och lyxigare variant man kunde göra om till gunga med :).
    imorgon blir det provning då Minerva sovit nästan hela eftermiddagen /kvällen med febersviter efter sprutan.
    Tack och lov blir hon inte grinig av feber utan väldigt gosig så det är lite mysigt ändå :)

• mrsjoy
    Mattilda skrev 2009-09-02 19:39:22 följande:
    Välkommen till denna tråd med Maria :)nu har vi köpt gåstol till Minerva men den dom hade på rea var tydligen utgående modell så köpte en lite dyrare och lyxigare variant man kunde göra om till gunga med :).imorgon blir det provning då Minerva sovit nästan hela eftermiddagen /kvällen med febersviter efter sprutan.Tack och lov blir hon inte grinig av feber utan väldigt gosig så det är lite mysigt ändå :)
    Tack så mkt:)
    Åh, vad spännande! Hon kommer säkert stortrivas i gåstolen:)
    Vad skönt att det går bra trots sprutorna!
  • jeaxx77

Maria: välkommen till tråden!

Mattilda: Hon kommer säkert stormtrivas i gåstolen! Jag testade våran på Visa häromdagen men hon är fortf för liten så trots att jag hade stolen på lägsta så når hon inte ner med fötterna. Men hon gillar hoppgungan

Frul I: Tycker det är fruktansvärt dåligt av dem! Är det BP eller 1klass?

Tack för idag tjejer! Jätteroligt att träffas! Hoppas vi ses snart igen!

• Caranlachiel

Maria: Vi bor i Huskvarna.

Mattilda: Oj vad roligt med en gåstol som blir gunga! Hänger man upp den i en dörr då eller hur funkar det?

Idag blir det en utflykt till Taberg för att fika och promenera med en annan mamma (shiliz om någon kommer ihåg henne). Och ikväll blir det 30-årsmiddag hos svärmor, min svägerskas sambo som fyller år. Får se om Kristofer lyckas köpa nån liten present till honom...

Lill-Erik kom till oss den 6 april!
  • Mattilda

Caran : nej det blir en gungstol istället ! ( tänk gunghäst) hänggunga har hon från ullared men usch vad blå händer hon får när hon sitter i den..tror hon fortfarande är för liten för den.

Minerva är jättefebrig efter sprutan stackarn.Hoppades det skulle gått över men 38,8 nu..hon har jämrat sig i sömnen hela natten och själv har jag nog inte fått mer än en timma sömn men får ta tillbaks det på dagen idag antar jag!
    Bra att hon är glad iallafall :)

Men så försvinner vettet några sekunder och HJÄLP tänk om det är svininfluensan!! när jag så vackert redan vet att det är för sprutorna ;)

• fru Ingeborg

jeaxx nä kidzshoppen.se i ödeshög. Igår em ringde mannen och hotade med konsumentlagen och sa att vi häver köpet om de inte fixar fram däcken typ nu. Vi kan ju inte använda vagnen så vad ska vi ha den till? 10min senare ringde hon o då kunde de visst ta däcken från en demovagn de hade och de kunde visst skicka dem igår kväll. men vi får köpa nya innerslangar som de ersätter! Så undra om inte de däckena är likadana... De skulle även skicka med en åkpåse för besväret... men kan ju inte rekommendera någon att handla därifrån. På kvällen sen hade mannen fått ett mail där de står att de är ju såååå märkligt att de har hänt så de vill att vi ska skicka tillbaka däcken när vi får de andra. Varför inte bara skriva att det är brukligt att man skickar tillbaka däcken vid en reklamation? De har ju minst en kund till med samma problem (som vi VET om) o jag har hört flera här på fl... Blää för dem...

nää nu återgå till mina engelska artiklar

• Ohanna

FruI; Nej- bara ett mammapass varje onsdag är det. Tror det börjar k 1030 eller nåt sånt. Synd att de inte har fler!!

Caran: Japp det är det berömda tandborsten Kul att med utflykt till Shila och lillen! Å 30 års fest låter oxå mysigt!

Uschuschusch- jag är lite krasslig...har huvudvärk å näsan rinner i ett. Har typ snorat upp en hel hushållsrulle igår å idag! Å så har Moa varit jättemammig idag- ja har knappt kunnat lägga ned henne utan att hon börjat gnälla... Men jag har ändå varit duktig; tvättat, burit saker till vinden, tömt alla sopor å nu ska jag diska innan Moa vaknar igen. Ikväll ska jag bädda ned mig framför en film å bara mysa! (Ihop med hushållsrullen å te med honung )

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09