Jeaxx-- Hoppas att det gick bra med lilla Visa idag. Inte roligt att se de ha ont, även om själva sticket går över fort. Men jobbigt när de får feber. Jag fikar gärna i veckan, tisdag????? Några fler som kan????
Har varit inne lite å läst, men inte hunnit skriva ngt. Vi har flyttat upp datorn till övervåningen, där är jag sällan, mer än när man ska sova. Sedan har sömnbristen haft övertaget här, men idag å igår har det varit bättre. Viggo vaknar hela tiden ,det är sååå jobbigt. Orkar snart inte mer, men man har ju inget val? Har försökte ge honom gröt, men det ratar han helt. Har även testat ersättning, det var verkligen inget för honom. Milo var likadan, tutte tutte tutte.....hela natten. Har nu tappat alla kilon å känner att jag kommer tappa för mkt om han ska äta såhär på mig hela tiden. Mindre på dagen, men då kan man ju underhålla honom på annat sätt, på natten blir man desperat å slänger fram tutten.
Milo har nu börjat bestämma själv. Förra veckan skulle han inte gå till dagis, det var gråt i flera dagar. Men i slutet av veckan lättade det äntligen, usch det gör verkligen ont i hjärtat när de blir sådär ledsna. Sedan har han börjat vakna på nätterna igen, skriker å skriker. Tror det kan vara att han drömmer plus att han klagar på ont i benen, växtverk??? HElt klart är iaf att det händer mkt med honom nu, han är ju snart 2,5 år. Han kan t ex säga- Milo är jätterädd för monstret i Lalahfilmen (Labanfilmen). Så nu känner jag inte för att visa honom den filmen mer.
Ska passa på att ta en kopp kaffe nu när pojkarna sover alt. tittar på Nalle Puh!
Några som vill fika imorgon fm????????