• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Caranlachiel

Katarina: Jättebra! Tack så hemskt mycket. Hoppas han inte kommer växa såhär snabbt hela tiden nej, jösses vad man avverkar mycket kläder!

• FruGöransson

Lunch imorn kl. 11.30 funkar för oss också! Plats??

• Ohanna

Vi kommer oxå! 11.30 funkar jättebra! Vi är helt öppna gällande platsen. Jag tar mej friheten att börja fylla i listan

Lunch imon Tisdag kl 11.30. Plats?

Johanna och Moa
    Sabha och Alice
    Katarina och Elise

• Mattilda

vi följer med också!

Johanna och Moa
    Sabha och Alice
    Katarina och Elise
    Annsofi och Minerva

• jeaxx77

Johanna och Moa
    Sabha och Alice
    Katarina och Elise
    Annsofi och Minerva
    Jenny o Visa

• jeaxx77

Cara:
    Vi har köpt vinteroverall i stl 74 och vanlig overall i stl 68. Visa är ju ganska liten till växten. Hon har 68nu. Vilja hade stl80 i overall hela förra vintern och då var hon ju 1½år. Det är så väldigt individuellt. Dessutom skiljer det mycket i stl från olika tillverkare.

• Katarina m Leon o Matteo

Nice! Vart ska vi ses? Det bör ju finnas lite utrymme och vara gott ! Om alla har bil är ju fjällstugan fint och oftast gott men det kanske inte alla har? Förslag? Djunglethai? Hmm.. kommer inte på något kockrent känner jag..

• mrsjoy

Johanna och Moa
    Sabha och Alice
    Katarina och Elise
    Annsofi och Minerva
    Jenny o Visa
    Maria & Emilia

• Ohanna

Jag har inte bil så fjällstugan blir svårt- om inte nån kan hämta mej på gräshagen förstås? Djungelthai är ju gott men kanske lite trångt? Störst är väl kaffe paus annars? Vi parkerade 12 barnvagnar därinne förra veckan med vår/sommar tråden

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09