Jeaxx-- Egentid, vad är det? Sedan är jag väl lite hönsmamma också. Viggo är så mammig så jag får svårt att koppla av när han gnäller eller skriker när han är hos någon annan. Men just nu är det knäpptyst där nere, farfar sitter i soffan med honom, han har en förmåga att göra honom lugn. Helt fantastisk med barn är han! farmor är också här, ute med Milo. maten står i ugnen, som jag endast satt in, inte lagat ngt själv
Det doftar vitlök o hela huset
Du har tur som har en sådan karl, tror det är svårt för många män att ta samma ansvar som vi mammor ofta gör. Det går verkligen framåt här. Saken är den att han var likadan när M var bebis. Nu är det helt annorlunda.Vet t ex inte hur jag skulle fixa nätterna utan honom? M är i en stor utvecklingsfas oh vaknar om nätterna å skriker å har sig. DÅ är det så tryggt att veta att pappa är där hos honom. Inte så lätt för mig att rusa upp när man t ex ligger å ammar. Bebistiden tycker han är jobbig säger han. Tur att den inte varar för evigt
fast jag försöker njuta så mkt det bara går.
maria89-- Kul med framsteg!
Mattilda-- Man ska lyssna på sig själv, inte ta allt som BVC säger på så stort allvar. Smakisar först, bara det kan ta tid.
Moder-- jag är med på fika. Lite trött på IKEA bara
Fika torsdag kl. 10 (?) , förslag på plats: Nyfiket, Malmborgs, Åhléns, Waynes eller Ikea?
Sabah och Alice
Annelie och Erik
Anna o Viggo