Annizsj skrev 2009-10-18 20:29:34 följande:
Jag blir snart galen!! Spelar ingen roll. Ligger brevid Viggo när han ska sova. Vi har sängarna jämte varandra, ena långsidan är borttagen på hans säng. Men han skriker lik förbannat! Blir snart galen om jag inte redan blivit det. Alla metoder, INGET funkar!! Så vi har lagt ner det! Men jag försöker att inte ta upp honom, inte vagga. jag kan inte förstå att det finns bebisar som somnar bara man lägger ner dem....Får nog gå in till honom nu iaf......sov snälla barn...SOV!!!!!!!!!
Usch, vad jobbigt för er. Jag känner igen det där väldigt väl. Vi kämpar också med Emilias sömn, nu har det ändå varit bättre. Men hon hade en period då hon absolut inte ville sova o skrek och inget tröstade, inte ens bröstet.. nu har hon börjat äta lite på nätterna igen o sover rätt oroligt. Vaknar o blundar o gråter, precis som att hon drömmer något otäckt:S usch, det är så jobbigt när man inte får sin sömn. Så jag förstår dig precis! Det har som sagt varit väldigt upp o ner med det för oss, i perioder.. men överlag får man verkligen inte mkt sömn alltså! Lider med er o HÅLLER TUMMARNA för att det ska bli många bra nätter från o med nu!