Ohanna skrev 2009-10-21 22:07:26 följande:
I´m baaaaack! Nu har vi fått låna min brors fina laptop medan vår är på repration. Så nu- efter 5 dagar utan dator är vi återigen online. Så handikappande att inte kunna surfa när man vill! Jag å Moa dyker ev upp på fikat imon. Beror lite på dagsformen. Har stressat sååå mycket hela dagen idag. Vi hade en mäklare här idag för att v'rdera lägenheten och snacka försäljning å så. Så nu börjar man inse att vi ska flytta! Har dock en hel del att fixa innan dess; totalrenovera köket, måla om i sovrummet (är ILLBLÅTT just nu... ) och måla taket i badrummet. Plus lite nya blommor, gardiner etc inför fotograferingen och visningen. Och sen själva flytten förstås Idag fick vi veta att ett par kompisar till oss ska flytta till rektangelvägen på grästorp i januari så de kommer bo bara 800 m från oss! Jättekul- speciellt som deras lilla Ebba och Moa är nästan jämngamla. Fika torsdag kl. 10,00 ÅhlénsSabah och AliceAnnelie och ErikSofia & TindraCamilla & LeahAnnsofi och MinervaEmma & OscarDzenita & EdvinJohanna å Moa
Vad kul att ni kommer igång med allt nu! Förstår att det är mkt för er nu, men oj va spännande!! Vi tittade också på hus ungefär där ni kommer bo tror jag (kanske till o me är det huset?!) i somras.. jag är ju uppvuxen på cirkelvägen, så där är vi ju titt som tätt:) då får vi ta en promenad ihop nångång! Det är ju supermysigt där!
Och några som jag tror kommer vara era grannar känner jag med, som hur ett vitt hus tror jag det är.
Så roligt för er! Men vi kommer sakna er på gräshagen...
Kram